flugt sikker hunde sele ???
Fra : Li Lo

Dato : 31-03-04 00:23

Hejsa

Jeg har en meget livlig beagel på næsten et år.
Hun er en hel flugts ekspert, jeg har lige været ved at lave haven om til et
helt fort.
Og så har jeg det problem når jeg går tur men hende at hun smutter, og så hr
det sååå sjovt at hun ikke kan huske hvad kom her betyder.
Jeg har købt 2 slags seler, den ene virker best men hvis hun lige rykker
rigtig i snoren kan hun komme ud af den.
er der noget der har en ide om hvad jeg skal gøre ? findes der en sele som
hun ikke kan komme ud af ??

VH Lise Lotte

Fra : fam. Ager

Dato : 31-03-04 19:37

"Li Lo" <Li-Lo@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtig i snoren kan hun komme ud af den.
> er der noget der har en ide om hvad jeg skal gøre ? findes der en sele som

Hejsan!

Er du sikker på at selen er justeret rigtigt??, den skal selvfølgelig ikke
snøre hunden ind som en rullepølse men skal strammes lige så meget, så
hunden ikke kan komme ud af den!. Min Cairn, kendte også tricket med at
smutte ud af selen, nu her jeg fået den justeret korrekt, og "dyret" er ikke
smuttet siden. Jeg har sådan en kraftig nylon sele med en nem click lås,
hvor både mave og bringe remmene kan justeres.
mvh. Marie.

Fra : Anja Bjerke

Dato : 01-04-04 13:13

Jeg har samme problem med min gravhund. Løsningen var et kort bånd som var
festet i selen og i halsbåndet. Så om hun drar av seg selen, sitter hun
fremdeles fast i båndet.

Hilsen Anja

---