Fat Boy Slim
Fra : Jesper Krarup Nielse~

Dato : 27-04-01 17:07

Jeg så lige en Fat Boy Slim video fra VH1, og den var mega fed >

Man ser en lidt ældre kendt amerikansk skuespiller (jeg kan desværre ikke
huske hans navn), der sidder og glor ud i luften i en tom hotellounge.
Når musikken er kommet igang begynder han at danse rundt i hotellet.
Når musikken er færdig sætter han sig igen i sofaen og glor ud i luften.

Er der bogen der ved hvad nummer / CD hedder, for den CD skal jeg have.

Jesper K Nielsen, Sæby

Fra : Rar Morfar

Dato : 27-04-01 20:46

Jeg ved det er en video med Christopher Walken!

Jeg mener at sangen hedder "weapon of Choice" og er på den der "gutter cd"

Morfar

Fra : Larz

Dato : 28-04-01 02:46

Sangen hedder "Weapon Of Choice" og Norman (Fatboy Slim) har lavet den
sammen med Bootsy Collins (så vidt jeg husker...)
Den er at finde på Fatboy's nye album, "Halfway Between The Gutter And The
Stars" (et feeeeeeeedt album !!!), men er sikkert også ude som single
(maxi/vinyl) diverse steder nu...

Larz

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 27-04-01 18:22

"Jesper Krarup Nielsen" <jkn@nielsen.mail.dk> wrote in message
> Jeg så lige en Fat Boy Slim video fra VH1, og den var mega fed >
>
> Man ser en lidt ældre kendt amerikansk skuespiller (jeg kan desværre ikke
> huske hans navn), der sidder og glor ud i luften i en tom hotellounge.

Skuespilleren hedder Christopher Walken.

> Når musikken er kommet igang begynder han at danse rundt i hotellet.
> Når musikken er færdig sætter han sig igen i sofaen og glor ud i luften.
>
> Er der bogen der ved hvad nummer / CD hedder, for den CD skal jeg have.

Måske er det denne:

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Ak8jgtq2zpu42

--
Anders Ebbesen
It's only after you've lost everything that you're free to do anything.

Fra : Jesper Krarup Nielse~

Dato : 28-04-01 10:51

"Jesper Krarup Nielsen" <jkn@nielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvad nummer / CD hedder, for den CD skal jeg have.

Jamen, jeg siger tusind tak for hjælpen.

Jesper K Nielsen, Sæby