Farvet Diesel
Fra : Lars

Dato : 30-03-04 20:42

Jeg har endnu ikke hørt om nogen der tør køre på denne type olie, har I??

Fra : Fly Christensen

Dato : 30-03-04 20:39

On Tue, 30 Mar 2004 21:42:28 +0200, "Lars" <lhj26@hotmail.com> wrote:

>Jeg har endnu ikke hørt om nogen der tør køre på denne type olie, har I??

Det er da vist også fyringsolien, der er blevet farvet.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Henrik B.

Dato : 30-03-04 21:20

Fly Christensen wrote:
:: On Tue, 30 Mar 2004 21:42:28 +0200, "Lars" <lhj26@hotmail.com> wrote:
::
::: Jeg har endnu ikke hørt om nogen der tør køre på denne type olie,
::: har I??
::
:: Det er da vist også fyringsolien, der er blevet farvet.

Også "traktordiesel" (landbrugsdiesel).

M.v.h.

Fra : Pedersen

Dato : 30-03-04 22:38

Det kan heller ikke svare sig mere.. men den priskrig på diesel der har
været i lang tid over hele landet...

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 31-03-04 10:29

>Det kan heller ikke svare sig mere.. men den priskrig på diesel der har
>været i lang tid over hele landet...

Her (Søborg/Kbh) plejer diesel at stige til lige over 6,- på tirsdage.
I går var prisen helt oppe på 7.08 et par steder. Jeg fik et mindre
chok, godt jeg ikke skulle tanke, så var det blevet over 200,- for min
Lupo... Puha

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk

Fra : Deaster

Dato : 31-03-04 12:22

Andreas Frøsting wrote:

> [...]
> I går var prisen helt oppe på 7.08 et par steder. Jeg fik et mindre
> chok, godt jeg ikke skulle tanke, så var det blevet over 200,- for min

Hvad blev det forresten til med din Lupo ?

--
<Efter en "diskussion om debatteknik i dk.m.p:
Michael Findrilakis: "Du skal vist ikke komme

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 31-03-04 14:22

>Hvad blev det forresten til med din Lupo ?

Hov, det glemte jeg...
Ikke noget godt, jeg poster lige i den oprindelige tråd...

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 03-04-04 14:26

Fly Christensen wrote in dk.fritid.bil:

[...]

> Det er da vist også fyringsolien, der er blevet farvet.

Den afgiftsfrie diesel som fiskere bruger til fiskekuttere ("kutterdiesel")
og diesel til landbruget ("roediesel") er så vidt jeg ved nu også blevet
farvet, så det kan nu meget godt passe.

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet
Se også http://irc.dkfritidbil.dk/ for mere info

Fra : Brizz

Dato : 05-04-04 01:31

> Den afgiftsfrie diesel som fiskere bruger til fiskekuttere
("kutterdiesel")
> og diesel til landbruget ("roediesel") er så vidt jeg ved nu også blevet
> farvet, så det kan nu meget godt passe.

Det ER farvet.
Det var det sidste fiskerri diesel jeg leverede ihvertfald

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Brizz

Dato : 31-03-04 10:39

> Jeg har endnu ikke hørt om nogen der tør køre på denne type olie, har I??

Den olie der er blevet farvet er ikke anderledes end da den ikke var farvet
ud over farven selvfølgelig. Så hvis du kørte på fyringsolie dengang inden
farven kan du også gøre det nu. Den olie der er beregnet til biler er ikke
farvet

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk