Hundeskov i Odense?
Fra : Slumfret

Dato : 30-03-04 15:19

Hej,

Nogen der kender en hundeskov nær/i Odense C. ?
Eller et andet godt sted at lufte vuffen når vi er på besøg derovre?

Slumfret & Hund

Fra : Rikke Andersen

Dato : 31-03-04 07:26

Der er en hundeskov ude i nærheden af Næsbyhoved Broby

Rikke

Fra : John

Dato : 31-03-04 12:04

> [...]
>
> Nogen der kender en hundeskov nær/i Odense C. ?
> Eller et andet godt sted at lufte vuffen når vi er på besøg derovre?

http://www.sns.dk/friluft/hunde/hunde.htm

Vh
John Johansen
Nethundeguiden.dk

Fra : Slumfret

Dato : 01-04-04 08:30

*klip*
> http://www.sns.dk/friluft/hunde/hunde.htm
*klip*

Ja den side kender jeg godt... men tak for linket alligevel

Det jeg egentlig var ude efter var skove som ikke nødvendigvis er
indhegnede og sådan "rigtige hundeskove" men skove/steder hvor det er
tilladt at have sin hund fri alligevel - findes der slet ikke sådan
nogle v. Odense?
Sådan en skov der starter med en rød bum med et skilt med en hund uden
snor hvor der står noget i stil med "uden snor med ledsager"...
Man skal nok være lokalkendt for at kende dem....

Håber på lidt Odense-ansk hjælp

Slumfret & Hund