Trække 2 tidspunkter fra hinanden...
Fra : Uncle

Dato : 19-12-00 12:03

Hej

Hvordan trækker man to tidspunkter fra hinanden. Jeg har kigget lidt på
Calendar(). Men kan ikke rigtigt få det til at fungerer.

MVH
Uncle

Fra : N/A

Dato : 19-12-00 15:28

Fra : Jacob M. Jensen

Dato : 19-12-00 15:28

Det er sgu for besværligt!

long tid1 = System.currentTimeMillis();

gør noget...

long tid2 = System.currentTimeMillis();
long deltatid = tid2-tid1;

-Jacob

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 19-12-00 18:00

"Jacob M. Jensen" <jacobmj@ite.dk> writes:

> long tid1 = System.currentTimeMillis();
>
> gør noget...
>
> long tid2 = System.currentTimeMillis();
> long deltatid = tid2-tid1;

Jamen, hvis det nu ikke lige er det man er ude efter.
Det kunne jo være man var ude efter at regne ud hvor mange
dage der var mellem den 15. januar 1997 og 27. oktober 1999,
så ville det sgu være nitte at skulle vente over 2½ år på
den udregning

--
Jacob
Email: jacob@bunk.cc or c973693@student.dtu.dk