Sækkepibe musik
Fra : f00ge

Dato : 30-03-04 13:31

Jeg har for kort tid 'opdaget' sækkepibe musik.
Det kan være al slags musik - bare der er sækkepiber med.

Er der nogen, som kan remse nogle kunstnere, bands, samlinger, genrer op med
sækkepiber.

Fra : Morten Steen

Dato : 30-03-04 13:34

> Er der nogen, som kan remse nogle kunstnere, bands, samlinger, genrer op
med
> sækkepiber.

To ord : Amazing Grace.

Morten

Fra : Ole H

Dato : 30-03-04 13:45

Hvis der rock med sækkepibe er der flere fede bands

Wolfstone http://www.wolfstone.co.uk/
Moving hearts

Ole

Fra : Mads Breddam

Dato : 30-03-04 14:11

> [...]
> Det kan være al slags musik - bare der er sækkepiber med.
>
> Er der nogen, som kan remse nogle kunstnere, bands, samlinger, genrer op

AC/DC har en sang med sækkepibe. Tror nok det er "It's a long way to the top
if you wanna Rock n' Roll", men er ikke helt sikker. Det kan Kong Kent
sikkert fortælle præcist, hvis det er....

Mvh.:
Mads Breddam
breddam@esenet.dk

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 30-03-04 14:39

"f00ge" <f00ge***REMOVE***@gmx.net> wrote in message
> [...]
> Det kan være al slags musik - bare der er sækkepiber med.
>
> Er der nogen, som kan remse nogle kunstnere, bands, samlinger, genrer op

Dropkick Murphys bruger af og til sækkepibe. Deres musikstil er
irsk-inspireret punk.

Kasper

Fra : -V-

Dato : 30-03-04 14:38

f00ge wrote:
> Er der nogen, som kan remse nogle kunstnere, bands, samlinger, genrer
> op med sækkepiber.

80'er h i t t e t:

'You're The Voice' - John Farnham.

-V-

Fra : Peter G

Dato : 30-03-04 18:19

-V- skrev:

> 80'er h i t t e t:
>
> 'You're The Voice' - John Farnham.

Heh.

Så har vi også The Church - Under The Milky Way.

--
Regards, Peter.
Topposters/bottomquoters will be killfiled in silence.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 30-03-04 15:29

f00ge wrote:
> Jeg har for kort tid 'opdaget' sækkepibe musik.
> Det kan være al slags musik - bare der er sækkepiber med.
>
> Er der nogen, som kan remse nogle kunstnere, bands, samlinger, genrer op med
> sækkepiber.

Jonathan Davies fra KoRn spiller også lidt sækkepibe på de første fire
albums.

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 30-03-04 20:21

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message

> Jonathan Davies fra KoRn spiller også lidt sækkepibe på de første fire
> albums.

Hvad har det nyeste gjort? :)

Fra : Robert Eriksen

Dato : 31-03-04 15:08

Jacob Nielsen wrote:
> "Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message

> med

> Hvad har det nyeste gjort? :)

Så vidt jeg husker er der ingen sækkepibe på Untouchables (men det er et
stykke tid siden jeg har hørt den) og Take A Look In The Mirror har jeg
ikke fået anskaffet mig, så den vil jeg ikke lige udtale mig om.
Synes det er ved at blive lidt for pop-rocket i forhold til KoRn og Life
Is Peachy.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-03-04 16:02

f00ge skrev :
> [...]
> Det kan være al slags musik - bare der er sækkepiber med.
>
> Er der nogen, som kan remse nogle kunstnere, bands, samlinger, genrer op

Paul McCartney: Mull of Kentyre

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- min kat har 9 liv, men har deponeret de 8 i kødhakkemaskinen

Fra : S. Sørensen

Dato : 30-03-04 18:18

> [...]
> Det kan være al slags musik - bare der er sækkepiber med.
>
> Er der nogen, som kan remse nogle kunstnere, bands, samlinger, genrer op

KLF har lavet et par fede numre med Sækkepipe (Infernal go home)

Fra : A. Hagstrøm

Dato : 31-03-04 17:22

"S. Sørensen" skrev

> KLF har lavet et par fede numre med Sækkepipe (Infernal go home)

Hvad er det for nogle numre?

/Anders
- der desværre kun har "The white room".

Fra : S. Sørensen

Dato : 31-03-04 20:56

"A. Hagstrøm" <hFJERN@gstrom.dk> wrote in message
> "S. Sørensen" skrev

> Hvad er det for nogle numre?
>
> /Anders
> - der desværre kun har "The white room".

America: What Time Is Love.

Har en maxi cd her hvor der er sækkepipe på.

/Steinbjørn
-der har The White Room i tre forskellige udgaver + 3 maxi cd'er, men
mangler bl.a Last Train To Trancecentral =/

Fra : A. Hagstrøm

Dato : 31-03-04 22:41

"S. Sørensen" skrev

> America: What Time Is Love.
>
> Har en maxi cd her hvor der er sækkepipe på.

Tak for det, den må jeg hellere lede efter.
Jeg har faktisk Last Train To Trancentral på Maxi (med nogle underlige
remixes)- du er ikke gået glip af det helt store.

/Anders

Fra : S. Sørensen

Dato : 01-04-04 09:04

> [...]
> Jeg har faktisk Last Train To Trancentral på Maxi (med nogle underlige
> remixes)- du er ikke gået glip af det helt store.

Oops.. my bad. Det er Ikke America what time is love, men derimod den på
samme cd forekommende AMERICA NO MORE der indeholder sækkepipe.

Jeg har faktisk haft den Last Train To Trancentral før, men den blev
desværre "lånt" til en fest af en ukendt person, og den er ikke vendt
tilbage.

/Steinbjørn

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-03-04 19:03

> [...]
> Det kan være al slags musik - bare der er sækkepiber med.
>
> Er der nogen, som kan remse nogle kunstnere, bands, samlinger, genrer op

Hevia.
Runrig.
Soundtracket til Lord of the Dance.
The Royal Scots Dragoon Guards.
FDNY Pipes and Drums.
The Pipes and Drums 1st Battallion Scots Guards.

Vender tilbage med mere, når jeg har tjekket cd-samlingen igennem...

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk