MS Windows
briani 27239
Sync med USB disk.
Fra : Torben Koch

Dato : 29-03-04 23:32

Hej,

Jeg benytter Windows XP pro.
Jeg har en 40GB disk med Windows, og andre programmer installeret på.
Derudover har jeg en 120GB disk med back-up.
Jeg har en tilsvarende 120GB disk i et USB 2.0 kabinet.
Jeg kunne godt tænke at finde et program der gør det muligt at sync'e
de to 120GB diske.
Altså et program jeg kan starte hver gang jeg tilslutter min USB disk.
Programmet skal så tjekker de 2 diske, og sørge for at de filer der
ligger på disk1 osse ligger på disk2, og omvendt.

Findes der sådan et program? Findes det i freeware evt.?

Alle forslag/råd modtages gerne.

På forhånd tak.

--
Venlig Hilsen / Best Regards:
Torben Koch

Fra : Peter Loumann

Dato : 29-03-04 23:49

"Torben Koch" <me@somewhere.int> skrev:

>Jeg kunne godt tænke at finde et program der gør det muligt at sync'e
>de to 120GB diske. [...]
>Findes der sådan et program? Findes det i freeware evt.?

Ja, adskillige. Det her dur:

http://www.ghisler.com/
http://www.wincmd.dk/index1024.html

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Torben Koch

Dato : 30-03-04 01:11

Peter Loumann wrote:

> Ja, adskillige.
[SNIP]

Takker

--
Venlig Hilsen / Best Regards:
Torben Koch

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 30-03-04 16:41

"Torben Koch" <me@somewhere.int> skrev i en meddelelse

> [SNIP]
>
> Takker
>
> --
> Venlig Hilsen / Best Regards:
> Torben Koch
> Mail Invalid.

Yep - TotalCommander gør dette - og meget mere til. Det vil nok tage dig
_ret_ lang tid at få udnyttet mulighederne fuldt i dette program.
Hvad jeg lige kan huske efter 4-5 års hyppig brug er: Norton klon (NC i
windows-klær), FTP, sync, compare, find, Fastlynx ~ kan oprette forbindelse
via serielt/paralelt kabel, pakker/udpakker/tester arkiver, rename tool,
split/combine files og en del mere jeg ikke ka' huske....
--
Mvh