MS Windows
briani 27239
Netværksproblem med min laptop
Fra : RpR

Dato : 29-03-04 20:40

Min laptop kører XP Pro, hvilket samtlige mine andre maskiner også gør.

Af en eller anden årsag kan ingen få lov at se shares på laptoppen. Så snart
de taster \\<pcnavn> ind får de at vide de ikke har rettigheder til at se
indholdet, eller noget der minder om det.

Gæstekonto'en er aktiveret, så hvad er problemet?

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Hans

Dato : 29-03-04 20:51

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indholdet, eller noget der minder om det.
>
> Gæstekonto'en er aktiveret, så hvad er problemet?

De logger vel ikke ind som gæst !

Mvh.
Hans

Fra : RpR

Dato : 29-03-04 21:23

> De logger vel ikke ind som gæst !

Næh, det er samme bruger på alle maskiner, som har samme password.
Mindes bare at gæstekontoen skulle være aktiveret hvis det skulle virke,
hvad ved jeg :-/