Opsætning af Telmore mobilsvar ?
Fra : Michael

Dato : 27-04-01 15:53

Hej

Jeg har et Telmore mobilabn. Det er også fint nok, men der er noget der
irriterer mig. Når jeg skal aflytte de beskeder der er på min svarer kommer
problemet. Er der nogen mulighed for at fjerne det speak der kommer før
selve besked ? Det tager jo en evighed at få præsenteret tidspunkt og tlf
nr.

På forhånd tak

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-04-01 16:43

Michael skrev:

>Det tager jo en evighed at få præsenteret tidspunkt og tlf nr.

Det er et smart tricks TDC har lavet, så vi bruger ekstra penge på det
:( Jeg er 100% enig i, at man burde kunne sprænge det over. Men du kan
nu allerede taste 1 for at høre beskeden, når der er sagt, "Første
besked er modtaget..." - så trykker du bare, så springer den resten
over. (Inden da har den sagt noget andet pladder).

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.

Fra : ZUM

Dato : 27-04-01 17:04

Jeg får måske brug for at få åbnet en 3310... hvor bor du henne og hvad skal det koste?
En gut i Randers tager 100,-

mvh Jan