Prissætning ønskes
Fra : Work all day

Dato : 29-03-04 14:07

Hvad vil i her i gruppen vurdere en Chauteau Safari Cantara Årg. 0109-88 -
Fremstår i perfekt stand. Ingen fugt og utroligt godt vedligeholdt.
Med penta telt ( 6 år gl. ) og alt i gas, inventar og lign.

Pris ?

Kim

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 29-03-04 21:48

"Work all day" <No@mail.invalid> wrote in message news:<c4977r$18jn$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> Fremstår i perfekt stand. Ingen fugt og utroligt godt vedligeholdt.
> Med penta telt ( 6 år gl. ) og alt i gas, inventar og lign.

5 Skumbananer, 4 komdomer og et Hudibras.

Fra : Sten bo

Dato : 30-03-04 11:09

Work all day wrote:
> [...]
> vedligeholdt.
> Med penta telt ( 6 år gl. ) og alt i gas, inventar og lign.

Hej Kim

De fleste vil vist opfatte dit indlæg som et salgsindlæg der hører hjemme i
markedsgr. news:dk.marked.privat.camping

Held og lykke.

--
Hilsen Sten Bo

Fra : Work all day

Dato : 30-03-04 14:33

Hej Sten Bo.

Hvilket mit indlæg slet ikke er :

Tværtimod ! - Da det er en vogn som jeg står for at købe og hviken bedre
gruppe en dk.fritid.camping at søge et godt råd på hvad jeg må give for
sådan en vogn.

Kim

Fra : Trix

Dato : 30-03-04 16:59

"Work all day" <No@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tværtimod ! - Da det er en vogn som jeg står for at købe og hviken bedre
> gruppe en dk.fritid.camping at søge et godt råd på hvad jeg må give for

Jeg er helt enig med dig Kim. Jeg mener også at dit indlæg hører til her i
denne gruppe.!
Selvfølgelig skal man også kunne udveksle den slags erfaringer!

Jeg personligt har ingen erfaring med netop denne type vogn, så jeg kan
desværre ikke hjælpe dig.

Hilsen Torben

Fra : Sten bo

Dato : 31-03-04 12:00

Work all day wrote:
> [...]
>
> Tværtimod ! - Da det er en vogn som jeg står for at købe og hviken
> bedre gruppe en dk.fritid.camping at søge et godt råd på hvad jeg må

Tilgi

Er det svigermors? Ellers plejer folk da nok.
Gi dem 5 kilo ekstra så der ikke er vrøvl med alle de andre i familien. Godt
formål der sikkert kommer igen.

hilsen sten bo

Fra : Torbenth

Dato : 30-03-04 19:17

"Work all day" <No@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvad vil i her i gruppen vurdere en Chauteau Safari Cantara Årg. 0109-88 -

Hej Kim.

Prøv at spørge en forhandler, hvad han vil gi' for en sådan vogn.
Han har en bog med priser, både for køb og for salg.
Du lader bare som om du ønsker at købe en anden vogn.

Mvh.
Torben

Fra : Steen Larsen

Dato : 30-03-04 20:35

Work all day wrote:
> [...]
> vedligeholdt.
> Med penta telt ( 6 år gl. ) og alt i gas, inventar og lign.

Hej Work all day

Har ikke erfaring med den vogn men et hurtigt søg på
www.campingferie.dk gav dette resultat
http://campingferie.dk/h3_vogne_til_salg/s/Default.asp?fabrikat=32&entityType=1&prisgruppe=0&Kategori=0&minWeight=0&maxWeight=7000&minTotalWeight=0&maxTotalWeight=10000&minYear=1986&maxYear=1990&SalesGuid=0&runsearch=True

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen
Hyundai Santa Fe CRDI 4WD

Fra : Work all day

Dato : 31-03-04 12:21

Takker alle som svarede !

Sælger forlangte 26000 for vognen og efter en del snak blev vi enige om at
24000 nok var mere rimeligt.

Og når jeg kikker på hvad jeg har købt : En vogn fra 9-88 som fremstår ind
som ud som ny, med alt i tilbehør lige fra Pentatelt til el-pisker og alt
muligt ekstraudstyr til selve vognen.

Ja, så er jeg selv ret godt tilfreds.

Nu mangler jeg bare at blive medlem af "klubben" og komme igang med
campingen.

Mvh

Kim

Fra : Sten bo

Dato : 31-03-04 15:47

Work all day wrote:
> [...]
>
> Ja, så er jeg selv ret godt tilfreds.
>
> Nu mangler jeg bare at blive medlem af "klubben" og komme igang med

Tillykke med en ny fritidsinteresse - i vil få mange dejlige timer.

Du har vel, udover de store campingsider opdaget de 2 private

www.campingstuff.dk

og

http://www.hanses-campingsider.dk/

med masser af inspiration og praktiske oplysninger.

hilsen sten bo