MS Windows
briani 27239
stop Flash player ?
Fra : tommy olesen

Dato : 29-03-04 13:41

hej, det her spørgsmål er måske lidt uden for denne gruppes domæne - men jeg
tager risikoen for nogle verbale tæv: er der ikke en måde hvorpå jeg kan
stoppe Macromedias Flashplayer i at poppe op hele tiden og "tilbyde" at
indstallere sig... det er sk#de træls.

mvh, tommy olesen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-03-04 15:22

"tommy olesen" <tho@stofanet.dk> skrev :

> [...]
>tager risikoen for nogle verbale tæv: er der ikke en måde hvorpå jeg kan
>stoppe Macromedias Flashplayer i at poppe op hele tiden og "tilbyde" at

Næppe, det er kode på hjemmesiden, der gør det, hvis man ikke har
den installeret.
--
Knud