MS Windows
briani 27239
udskrivning af billeder - hvilket program ~
Fra : csm

Dato : 29-03-04 10:01

Hvilket prg. kan udskrive 3-4-5 el 6 (+mere) billeder på a4 ark.
hvor den selv finder ud af at tilpasse størrelserne på billederne så det
passer til 1 side
?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-03-04 11:08

csm skrev i sit indlæg på usenet:
> Hvilket prg. kan udskrive 3-4-5 el 6 (+mere) billeder på a4 ark.
> hvor den selv finder ud af at tilpasse størrelserne på billederne så
> det passer til 1 side
> ?

Hvis du bruger Windows XP, så er muligheden indbygget der - og det virker
OK.

Ellers kig på hvad du fik med din printer - på CD'en der fulgte med min
Canon printer var der udmærket program, der hedder Canon Easy Photo Print -
det bruger jeg og det er helt OK.

Jan

--
Mvh Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Mail: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 29-03-04 11:15

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket prg. kan udskrive 3-4-5 el 6 (+mere) billeder på a4 ark.
> hvor den selv finder ud af at tilpasse størrelserne på billederne så det
> passer til 1 side
> ?
++++++++++++
Hej.

Hvis du bruger windows xp, er der en guide hvor du kan udskrive på den måde
som du vil have.

mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-03-04 11:36

Uheldigvis faldt csm over tastaturet og skrev derved følgende:

> Hvilket prg. kan udskrive 3-4-5 el 6 (+mere) billeder på a4 ark.
> hvor den selv finder ud af at tilpasse størrelserne på billederne så
> det passer til 1 side

ArcSoft Photo Printer

http://www.arcsoft.com/en/products/photoprinter/

Claus

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 29-03-04 12:08

> [...]
[SNIP]
> Claus
+++++++++++++++++++
Hej.

Hvad mener du med "Uheldigvis faldt csm over tastaturet og skrev derved
følgende:" ?

Mvh. Jørgen Nielsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-03-04 12:32

Jørgen Nielsen skrev i et indlæg på usenet:
> Hvad mener du med "Uheldigvis faldt csm over tastaturet og skrev
> derved følgende:" ?

Det er vist bare en standard-tekst, som Claus har i alle hans svar på
usenet

på samme måde som jeg har "xxxx skrev i et indlæg på usenet:"

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 29-03-04 16:29

> [...]
> Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk
> Erstat invalid med dk ved mail - men indlæg bør besvares i gruppen.
++++++++++++++++++
Hej.

Okay

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-03-04 23:32

Uheldigvis faldt Jørgen Nielsen over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Hej.
>
> Hvad mener du med "Uheldigvis faldt csm over tastaturet og skrev
> derved følgende:" ?

Det ved jeg ikke, hvad får dig til at tro, at jeg mener noget med det

Claus

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 30-03-04 12:13

> Det ved jeg ikke, hvad får dig til at tro, at jeg mener noget med det
>

> Claus
Hej Claus.

Det er bare måden du skrev det på "Uheldigvis faldt" det lød bare som om at
du mente det var et dumt spørgsmål, men jeg misforstod det....sorry

Mvh. Jørgen Nielsen