Sprunget potte.
Fra : C. Petersen

Dato : 29-03-04 09:21

Hey all....

Jeg skrev et indlæg tidligere om min potte der er sprunget to gange... jeg
har smidt nogle billeder af den på nettet hvis der er nogen der er
interasserede...

http://www.hapz.dk/privgal

bare lige for også at give en status på det så er potten og tændkablerne
blevet skiftet plus at jeg lige fik smidt sommersutterne på... så nu håber
jeg ikke den sprænger igen!

Mvh
Christian Petersen
Mazda 626 '89 2.0 GLX

Fra : Roberto Saldo

Dato : 29-03-04 09:27

C. Petersen wrote:
> [...]
> blevet skiftet plus at jeg lige fik smidt sommersutterne på... så nu håber

Det ser godt nok vildt ud.

Ville det være for meget forlangt at du får nogen til at følge efter
dig i den nærmeste tid med et videokamera??

--
Roberto Saldo

Fra : C. Petersen

Dato : 29-03-04 09:36

hehe... skal prøvet at høre... men jeg tror ikke.. og håber da heller ikke
de fanger noget hvis de endlig køre efter mig... forresten hvis der er nogen
der lige ligger inde med en ny 12" sub så vil jeg da gerne ha en...skal dog
være billig da de fleste af min lege penge er spenderet på potter...

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 30-03-04 00:02

C. Petersen wrote:
> jeg lige fik smidt sommersutterne
> på... så nu håber jeg ikke den sprænger igen!

Ja det skal nok hjælpe

mvh
Henning

Fra : bilr

Dato : 30-03-04 10:46

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@virker.ikke> wrote in message news:<4068aaf2$0$168$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

> Ja det skal nok hjælpe
>
> mvh
> Henning

Og ellers må det være på sin plads med en sikkerhedsventil!

bilr

Fra : C. Petersen

Dato : 30-03-04 11:09

> Og ellers må det være på sin plads med en sikkerhedsventil!
>
> bilr

Sikkerhedsventil???

Fra : Patrick Blom

Dato : 30-03-04 12:24

SNIP
> bare lige for også at give en status på det så er potten og tændkablerne
> blevet skiftet plus at jeg lige fik smidt sommersutterne på... så nu håber
> jeg ikke den sprænger igen!

Jeg er helt 100 på at den ikke springer igen nu når du har sommersutterne
på! ;)
*GG*

/Patrick