MS Windows
briani 27239
MS - Word problemer
Fra : Kim Larsen

Dato : 29-03-04 01:42

Hej

Jeg har fået det problem med Word, at den har ændret nogle funktioner jeg
ikke har bedt om.

Det der er sket er, at Word nu kræver at jeg trykker på en piletast for at
rykke tilbage på linien når jeg trykker på "Home".

Hvad mere irriterende er, at Word også kræver at jeg bekræfter med et "Ja"
når jeg vil slette noget tekst med "delete".

Hvad kan der være sket ?

Jeg har forsøgt at af- og re-installere MS-Office-pakken men det ser ud som
at den beholder de der parametre alligevel. Jeg kan heller ikke
af-installere MS FrontPage 100 % (der er derfor jeg krydsposter til
dk.edb.ms-windows).

Mit styresystem er Windows XP og det er Office 2000 pakken som er
installeret

Hvad gør jeg ved det ? Er der nogen som har nogen bud ?

Kim Larsen

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 29-03-04 06:27

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det der er sket er, at Word nu kræver at jeg trykker på en piletast for at
> rykke tilbage på linien når jeg trykker på "Home".

Prøv at åbne Word.
Klik på *Hjælp*
Klik på *Find og ret fejl*
Husk at have dine CD-ROMmer parat.

Hans-Jørgen

www.sindholt.k4.dk

Kolding Kammerorkester:
www.kammermusik.k4.dk

Fra : L. E. P.

Dato : 29-03-04 09:31

Mon, 29 Mar 2004 02:41:44 +0200 skrev "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
i en meddelelse:

> [...]
>
>Det der er sket er, at Word nu kræver at jeg trykker på en piletast for at
>rykke tilbage på linien når jeg trykker på "Home".

Det lyder som genvejstaster til WordPerfect. Gå ind i Funktioner -
Indstillinger, fanen Generelt og se om du har fået sat hak ved
WordPerfect genvejstaster

Hilsen Lars

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-03-04 18:28

"L. E. P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det lyder som genvejstaster til WordPerfect. Gå ind i Funktioner -
> Indstillinger, fanen Generelt og se om du har fået sat hak ved

Det var problemet. Gid jeg havde spurgt her i gruppen til at starte med, så
havde jeg ikke spildt al den tid på ingenting.

Tusind tak for hjælpen !

PS.:
Jeg kan ikke huske at jeg har sat dette "flueben" men det er rigtigt at det
var det som var sket.

Kim Larsen

Fra : Jens Jensen

Dato : 30-03-04 18:48

Det interessante er jo, hvordan Word kan ændre til WordPerfect af sig
selv...

Fra : Else Holm

Dato : 31-03-04 08:15

"Jens Jensen" <hansemannæluchter@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det interessante er jo, hvordan Word kan ændre til WordPerfect af
sig
> selv...

<klip>

Jeg er holdt op med at undre mig over, hvorfor Word og MS i det hele
taget opfører sig, som den gør - men underlig .... det er den af og
til!

--
Else

Fra : Kim Larsen

Dato : 31-03-04 16:32

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er holdt op med at undre mig over, hvorfor Word og MS i det hele
> taget opfører sig, som den gør - men underlig .... det er den af og

Jeg tror der var lidt sarkasme i Jens indlæg men jeg tror nu altså at
Word-installationen hos mig har lavet noget jeg ikke har bedt den om. Jeg
ved godt at mange nu vil sige at det ikke kan lade sig gøre og at det MÅ
være mig selv som har sat det flueben ved en fejltagelse men jeg kan altså
ikke huske at jeg har gjort det og har ingen grund haft til det.

Kim Larsen

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 31-03-04 19:23

> [...]
> være mig selv som har sat det flueben ved en fejltagelse men jeg kan altså
> ikke huske at jeg har gjort det og har ingen grund haft til det.

Hej Kim
Jeg tror ikke du skal undre dig alt for meget, somme tider tror jeg også at
nogen har pillet ved min word men er dog sikker på at det er der ikke nogen
der har, men alligevel er der noget som ikke står på samme måde som sidst
jeg kikkede efter, tror simpelt hen den registrerer hvad man gør også efter
et antal gange at have gjort noget så tror den det skal være sådan og skruer
på sig selv.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen