Isabella Son Flex
Fra : Ewan Pedersen

Dato : 28-03-04 20:38

Hej NG

Jeg har et solsejl Isabella Son Flex, og jeg har haft en CV med døren i
bagenden, nu har jeg købet en ny CV med døren i front.
Jeg har alle delene til teltet, men nu skal jeg have byttet fordi døren er i
front og jeg mente at det kun er rumdeleren jeg skulle have byttet men
forhandleren har fået et venstre stykke hjem.
jeg mener at det kan lynes på i begge sider, midte stykket sidder jo hvor
det skal selv om man lyner på en anden side.
Men det kan godt være at man skal både have det venstre stykke og
rumdeleren.
Jeg ringede til ham og han sagde at rumdeleren ikke havde nogen betydning.

Mvh/Ewan

--
Mvh/Ewan

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-03-04 22:54

"Ewan Pedersen" <etp@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rumdeleren.
> Jeg ringede til ham og han sagde at rumdeleren ikke havde nogen betydning.

Har du et problem, som du forventer at få svar på? Jeg kan se, at du
fortæller en historie, men ikke hvorfor??

Kurt