MS Windows
briani 27239
regionskode-skift
Fra : John Frandsen

Dato : 28-03-04 19:12

Hej Gruppe.

Når man ser DVD i Windows er man begrænset til 5 gange regionskodeskift...

Er der nogen måde at omgå dette på?

--
Mvh John

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-03-04 20:25

"John Frandsen" <oplyses@ikke.her> skrev :

>Når man ser DVD i Windows er man begrænset til 5 gange regionskodeskift...

Har næppe noget med Windows at gøre, men ligger i dvddrevet.

Så spørg i news:dk.edb.hardware.drev.dvd og fortæl, hvilket drev
du har.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : John Frandsen

Dato : 28-03-04 20:34

> Har næppe noget med Windows at gøre, men ligger i dvddrevet.
> Så spørg i news:dk.edb.hardware.drev.dvd og fortæl, hvilket drev
> du har.

Jeg tror faktisk at det har noget med Windows at gøre...
Min boss og jeg får begge besked på at der nu kun er x antal regionsskift
tilbage, og eneste fællesnævner er Windows.
To forskellige fabrikater DVD-drev, to forskellige DVD afspillere - men to
Win XP-pro, og to enslydende beskeder.

Derfor gættede jeg på at dette var rigtige gruppe.

Mvh John

Fra : Gevaldi

Dato : 28-03-04 20:51

John Frandsen skriblede:

> Derfor gættede jeg på at dette var rigtige gruppe.

Hvis du nu lige vil tage et kik på dette:
http://www.usenet.dk/grupper.pl
behøver du ikke gætte mere, for Knud
har ret.

--
/Gevaldi

Fra : Hr. Hansen

Dato : 28-03-04 21:02

Gevaldi wrote:
> Hvis du nu lige vil tage et kik på dette:
> http://www.usenet.dk/grupper.pl
> behøver du ikke gætte mere, for Knud
> har ret.

Hvis du skal spille dumsmart, hvorfor så ikke svare på det der blev
spurgt om, han var ikke i tvivl om gruppernes indhold, men troede han
sad med et XP problem... hvad hjalp dit indlæg på den sag ??

Fut

Fra : Gevaldi

Dato : 28-03-04 21:08

Hr. Hansen skriblede:

> Hvis du skal spille dumsmart, hvorfor så ikke svare på det der blev
> spurgt om, han var ikke i tvivl om gruppernes indhold, men troede han
> sad med et XP problem... hvad hjalp dit indlæg på den sag ??

Hvem var det nu lige der prøvede at
spille dumsmart, nå ja det var dig
*asshole*

--
/Gevaldi

Fra : John Frandsen

Dato : 28-03-04 21:25

"Hr. Hansen" <tele1adslSLETDETTE@OGOGSÅDETTEtele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:2bG9c.1160$mb4.848@news.get2net.dk...
> Hvis du skal spille dumsmart, hvorfor så ikke svare på det der blev
> spurgt om, han var ikke i tvivl om gruppernes indhold, men troede han
> sad med et XP problem... hvad hjalp dit indlæg på den sag ??

Jeg ser slet ikke Gevaldis indlæg... Han røg i filteret for nogen tid siden

Mvh John

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-03-04 20:59

"John Frandsen" <oplyses@ikke.her> skrev :

>To forskellige fabrikater DVD-drev, to forskellige DVD afspillere - men to
>Win XP-pro, og to enslydende beskeder.

Det er jo standard for regionsskift, hvis drevet ikke er
regionsfri.

Og det kan jo godt gælde dem begge.
--
Knud

Fra : John Frandsen

Dato : 28-03-04 21:18

> Det er jo standard for regionsskift, hvis drevet ikke er
> regionsfri.

Jeg syn's at det lød som et Windows-emne, men jeg prøver i
Tak.

Mvh John