MS Windows
briani 27239
er der en der kan sende mig et abbonnement~
Fra : Michael Hagelquist

Dato : 28-03-04 12:07

er der en der kan sende mig et abbonnementsnummer til følgende antivirus
program

F-secure Anti-Virus 2004

med microsoft cden som er tilsendt fra microsoft med opdateringer i 2004

TAKKER

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 28-03-04 12:32

Michael Hagelquist skrev i en meddelelse:
> [...]
> antivirus program
>
> F-secure Anti-Virus 2004
>
> med microsoft cden som er tilsendt fra microsoft med opdateringer i

Ikke i denne her nyhedgruppe. Prøv i news:alt.dk.warez det er nok en mere
passende nyhedsgruppe.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Lars

Dato : 28-03-04 14:02

"Michael Hagelquist" <mh@post9.tele.dk> wrote in message
> er der en der kan sende mig et abbonnementsnummer til følgende antivirus
> program
>
> F-secure Anti-Virus 2004
>
> med microsoft cden som er tilsendt fra microsoft med opdateringer i 2004

Har du overvejet at betale for din software? Et antivirusprogram koster
faktisk ikke så meget, og det sparer dig for en masse bøvl med at finde
koder, nøgler og andet.

/Lars

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-03-04 14:11

On Sun, 28 Mar 2004 15:01:59 +0200, Lars wrote:

> Har du overvejet at betale for din software? Et antivirusprogram koster
> faktisk ikke så meget, og det sparer dig for en masse bøvl med at finde
> koder, nøgler og andet.

<ironi>
Er du gal, det er jo total umoderne, at betale for sin software! Det er jo
danskerens mest foretrukne sportsgren... at kopiere mest muligt!
</ironi>

Nå, men jeg er helt enig med dig!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Lars

Dato : 28-03-04 16:35

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> wrote in message
> [...]
> Er du gal, det er jo total umoderne, at betale for sin software! Det er jo
> danskerens mest foretrukne sportsgren... at kopiere mest muligt!

Ja jeg fatter sgu ikke at folk GIDER bruge så meget tid på at finde et crack
til fx. et antivirusprogram, som koster 300 kroner pr. år.

/Lars

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-03-04 17:37

On Sun, 28 Mar 2004 17:34:41 +0200, Lars wrote:

> Ja jeg fatter sgu ikke at folk GIDER bruge så meget tid på at finde et crack
> til fx. et antivirusprogram, som koster 300 kroner pr. år.

Enig - de er godt givet ud og ens samvittighed (hvis man har en) er i god
behold.

Fra : Sander

Dato : 28-03-04 20:40

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev i en meddelelse

> Enig - de er godt givet ud og ens samvittighed (hvis man har en) er i god
> behold.
>
> --
> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
> Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
> Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)

Alternativt kunne du jo bare hente Avast antivirus,
det er gratis at registrere for private brugere.

Sander.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-03-04 20:57

On Sun, 28 Mar 2004 21:39:35 +0200, Sander wrote:

> Alternativt kunne du jo bare hente Avast antivirus,

Jeg har ikke brug for det. Ellers tak

Fra : Jens Jensen

Dato : 28-03-04 20:43

300 kr er sgu mange penge for en jyde. Han skal jo arbejde sort i flere
timer for at få de penge.

Fra : Lars

Dato : 28-03-04 21:41

"Jens Jensen" <hansemannæluchter@mail.dk> wrote in message
> 300 kr er sgu mange penge for en jyde. Han skal jo arbejde sort i flere
> timer for at få de penge.

Jeg ER jyde

Fra : Peter Larsen

Dato : 29-03-04 10:42

Jens Jensen wrote:

> 300 kr er sgu mange penge for en jyde. Han skal jo arbejde sort i
> flere timer for at få de penge.

nyt arbejde... ;)

--
regards, Peter Larsen