MS Windows
briani 27239
Data-CD max?
Fra : Olsen

Dato : 28-03-04 10:30

Til back-up af programmer kan man da bruge en RW-cd med større kapacitet end
de sædvanlige 70-80 mb til en alm. brænder (ikke dvd) ?

\Olsen

Fra : Leony

Dato : 28-03-04 11:21

In news:40669b1b$0$269$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Olsen typed:

> Til back-up af programmer kan man da bruge en RW-cd med større
> kapacitet end de sædvanlige 70-80 mb til en alm. brænder (ikke dvd) ?

Du kan få cd'ere der kan klare 99 min/870 MB.
Din brænder skal dog kunne klare disse diske.

Læs mere om emnet i

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 28-03-04 12:52

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Mit Chieftec røntgen mod + "The MetallicAse".

Hej Leony
Også som RW jeg synes altid at datamængden på en RW en mindre end på en
normal R
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Gevaldi

Dato : 28-03-04 13:47

Paul Østerby Sørensen skriblede:

> Også som RW jeg synes altid at datamængden på en RW en mindre end på
> en normal R

Der går jo plads fra til formatteringen.

--
/Gevaldi

Fra : Rado

Dato : 29-03-04 14:19

On Sun, 28 Mar 2004 14:47:22 +0200, "Gevaldi"
<georg_valdi@hotmail.com> wrote:

>Paul Østerby Sørensen skriblede:

>Der går jo plads fra til formatteringen.

Det er kun ved packet write formatering. Ved almindelig datakopiering
er der ingen forskel.

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Leony

Dato : 28-03-04 18:45

In news:4066bc53$0$11554$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
Paul Østerby Sørensen typed:

> Også som RW jeg synes altid at datamængden på en RW en mindre end på
> en normal R

Nej 80 min er det højeste på en RW (jeg har set i hvert fald).
Jeg havde overset at der blev skrevet CD-RW.