Klagerne regner ned over Mobilix
Fra : Jesper Lehrmann

Dato : 27-04-01 14:55

http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=97312

Bare lige hvis folk ikke vidste det allerede

/ Jesper

Fra : Henrik Larsen

Dato : 27-04-01 15:04

"Jesper Lehrmann" <lehrmann@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=97312
>
> Bare lige hvis folk ikke vidste det allerede

Ja, jeg venter spændt på at få mit eget telefonnummer tilbage

Vh Henrik

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-04-01 15:09

"Jesper Lehrmann" <lehrmann@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=97312

Det mest interessante ved den artikel er da at Usenet er nævnt.
Det ville være glædeligt om dagbladene i højere grad lyttede til debatten og
fandt de gode historier her fremfor så mange andre steder.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Peter Brodersen

Dato : 27-04-01 21:15

On Fri, 27 Apr 2001 16:08:54 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote:

>Det mest interessante ved den artikel er da at Usenet er nævnt.
>Det ville være glædeligt om dagbladene i højere grad lyttede til debatten og
>fandt de gode historier her fremfor så mange andre steder.

Personligt frygter jeg, det er en bjørnetjeneste. Altså at aviserne
siger, at nyhedsgrupper er det rette sted at brokke sig i.

Måske gør firmaer mere ud af det, når de hører kritik, men omvendt set
bliver det måske på bekostning af lidt-støjfri nyhedsgrupper (der så
bliver meget støjende).

--
- Pede
Professionel nørd

Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 27-04-01 21:20

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9cbugl$291m$1@tnews.inet.tele.dk...

> [...]
og
> fandt de gode historier her fremfor så mange andre steder.

Det ville da være en meget dårlig ide.....med mindre det er EkstraBladet du
snakker om.
Masser af meninger / indlæg herinde er fra folk som ikke ved en dyt om hvad
de snakker om.
Og det er jo enormt let at kaste med mudder og hidse en kedelig stemning op,
uden at der har noget som helst på sig.

HAA

Fra : Christen Stephansen

Dato : 28-04-01 01:32

> Masser af meninger / indlæg herinde er fra folk som ikke ved en dyt om
hvad
> de snakker om.

Sådan er det ofte med Internettet, ja faktisk IT generelt.

> Og det er jo enormt let at kaste med mudder og hidse en kedelig stemning
op,
> uden at der har noget som helst på sig.

Og her snakker vi ikke kun om Internet og IT generelt, det er en tendens vi
ser oftere og oftere i samfundet. Folket keder sig måske?

/Christen Stephansen