MS Windows
briani 27239
Combo drev optræder 2 gange
Fra : Dal

Dato : 28-03-04 07:41

Jeg har installeret Xp på min nye pc, som har et Combo drev. Efter
instalationen, og ca. en uges tid efter, var der kun det ene drev. Jeg kunne
se den i Stifinderen og enhedshåndtering, hvor den både var DVD og brænder
osv. Men nu har jeg pludselig 2 drev, nu har jeg også fået et E drev som kun
er DVD, jeg har prøvet at fjerne den i enhedshåndtering, men den kommer bare
tilbage. D drevet er som det skal være. Kan det være et program der driller
eller ? jeg har instaleret det DVD afspillerprogram som fulgte med pc,en,
lige efter XP instalationen. Derud over Clone, alcohol 120 og diskjuggler.

Alcohol ville mounte et drev, under instalation ,men jeg mener at jeg fik
forhindret det.

/Henrik

Fra : ham

Dato : 28-03-04 08:32

"Dal" <fup@fidus.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Alcohol ville mounte et drev, under instalation ,men jeg mener at jeg fik

Er det ikke et virtuelt drev som Clone har installeret, det er da sket for
mig, prøv at højre klikke på det og klik så på skub ud, så sker der
formentlig ingenting.

Fra : Dal

Dato : 28-03-04 20:51

> Er det ikke et virtuelt drev som Clone har installeret, det er da sket for
> mig, prøv at højre klikke på det og klik så på skub ud, så sker der
> formentlig ingenting.

jo... det kunne det godt være,,, men jeg vil bare gerne have den væk....

/Henrik

Fra : Dal

Dato : 07-04-04 18:01

> [...]
>
> Alcohol ville mounte et drev, under instalation ,men jeg mener at jeg fik

Det var Alcohol 120 som lavede det ekstra drev.

/henrik