Intel Netport
Fra : BT

Dato : 28-03-04 04:24

Hejsa..

Jeg har fået en Intel Netport I, printerserver smidt i nakken. Jeg kan bare
ikke komme i kontakt med den.

Jeg har forsøgt at læse mig frem til det inde på Intels hjemmeside, og det
eneste software de tilbyder til den er update til windows 3.1. Og jeg sidder
med en WIn XP

Der er vel ikke en som kan hjælpe mig med at få kontakt til den.

/Brian

Fra : Jan

Dato : 28-03-04 13:28

Hej Brian,

Du kan sætte den på dit netværk og derefter scanne dit netværk for
IPadresser og håbe på at den har en dynamisk IP.

Jan