Maya Albana's ophav
Fra : PerX ...

Dato : 28-03-04 01:14

Er der nogen som tilfældigvis kender hendes etniske herkomst? :)

Fra : Brian

Dato : 28-03-04 08:33

Hejsa

PerX ... skrev:
> Er der nogen som tilfældigvis kender hendes etniske herkomst? :)

De sagde i TV at hun er fra Fyn (Odense).
Det er da også en smule eksotisk

/Brian

Fra : -V-

Dato : 28-03-04 11:14

Brian wrote:

> De sagde i TV at hun er fra Fyn (Odense).
> Det er da også en smule eksotisk

Hun har vist også noget svensk i sig...... (........nogen gange )

-V-

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-03-04 12:28

-V- wrote:

> Hun har vist også noget svensk i sig...... (........nogen gange )

lol

-S

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 28-03-04 13:57

> Hun har vist også noget svensk i sig...... (........nogen gange )

Heh

/Troels

Fra : rosenauer.dk

Dato : 28-03-04 16:53

> Hun har vist også noget svensk i sig...... (........nogen gange )

Hendes kommende afkom bliver i alt fald halvt svensk hvis det er
Henke/Kashmir der bliver faderen :)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : -V-

Dato : 28-03-04 19:20

rosenauer.dk wrote:

> Hendes kommende afkom bliver i alt fald halvt svensk hvis det er
> Henke/Kashmir der bliver faderen :)

Med andre ord fattede du ikke joken.

-V-

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-03-04 00:36

-V- wrote:

> Med andre ord fattede du ikke joken.

lol.....igen!

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : rosenauer.dk

Dato : 29-03-04 08:50

> Med andre ord fattede du ikke joken.

haha.. good point - taget til mig =) .. tak ! - tror bare ikke lige
søndagens tømmermænd gjorde det muligt at komme ned på det niveau - sorry ;)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : -V-

Dato : 30-03-04 16:11

rosenauer.dk wrote:

> haha.. good point - taget til mig =) .. tak ! - tror bare ikke lige
> søndagens tømmermænd gjorde det muligt at komme ned på det niveau -
> sorry ;)

Ok, så lad gå - du er tilgivet.

-V-

Fra : PerX ...

Dato : 28-03-04 14:29

In article <c45v1k$kcl$1@sunsite.dk>, Nejtak@til.spam says...
> Hejsa

> De sagde i TV at hun er fra Fyn (Odense).
> Det er da også en smule eksotisk

Ja funny, men de ser sgu ikke alle sådan ud på fyn vel? ;)

Fra : Jacob E.

Dato : 28-03-04 18:52

PerX ... wrote:
> Er der nogen som tilfældigvis kender hendes etniske herkomst? :)

Så hut jeg hvisker, er den ene af hendes forældre fra enten Filipinien eller
Malaysia.

Mvh Jacob Ekstrøm
--
www.defede80ere.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-03-04 18:59

Jacob E. wrote:

> Så hut jeg hvisker, er den ene af hendes forældre fra enten Filipinien eller
> Malaysia.

Filipinien??

/David

Fra : -V-

Dato : 28-03-04 19:20

David Rasmussen wrote:

> Filipinien??

Hæh... Malaysistan.

-V-

Fra : Jacob E.

Dato : 28-03-04 19:42

-V- wrote:

> Hæh... Malaysistan.

LOL... sikken en bommert! Beklager, mente selvfølgelig Filipinland.

Mvh Jacob

Fra : Kenneth

Dato : 28-03-04 21:08

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Filipinien??

ja da..... der hvor filipenserne kommer fra.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-03-04 00:37

Kenneth wrote:
> "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> ja da..... der hvor filipenserne kommer fra.

Der må være noget om det, for hendes kæreste ligner en bums.

bagadum-tschhhh....!

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-03-04 13:33

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Der må være noget om det, for hendes kæreste ligner en bums.
>
> bagadum-tschhhh....!
>
> -Sune

He He, Hvis han er gul i toppen, skal der kun et let tryk til

M.V.H.....Benny..

Fra : Robert Eriksen

Dato : 29-03-04 15:34

Benny Mortensen wrote:

> He He, Hvis han er gul i toppen, skal der kun et let tryk til

Og så sad alle fyre med en 13-årigs mentalitet og tænkte på hvor Maya
Albana skulle trykke for at få det til at sprøjte ;)

Fra : PerX ...

Dato : 29-03-04 01:39

In article <MPG.1ad0453f21654fa998a563@news.usenetserver.com>, hyp1999
@hotmail_remove_this_.com says...

> Er der nogen som tilfældigvis kender hendes etniske herkomst? :)

Det var der så ikke... er der nogen som ved om hun har en fanklub så? :)

Fra : Jacob E.

Dato : 29-03-04 15:53

PerX ... wrote:
> In article <MPG.1ad0453f21654fa998a563@news.usenetserver.com>, hyp1999
> @hotmail_remove_this_.com says...

> Det var der så ikke... er der nogen som ved om hun har en fanklub så? :)

Jeg kan egentlig godt forstå, at du har overset mit svar pga. der gik
børnehave i den, men hun er rent faktisk af enten Filipinesisk (og så er den
vist død...) eller malaysisk herkomst.

Mvh Jacob

Fra : Brian

Dato : 29-03-04 17:59

Hejsa

Jacob E. skrev:

> Jeg kan egentlig godt forstå, at du har overset mit svar pga. der gik
> børnehave i den

Nej nej... der gik Usenet i den

/Brian

Fra : PerX ...

Dato : 31-03-04 14:18

In article <4068384f$0$163$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
sp@mmerfuckoff.ok says...

> Jeg kan egentlig godt forstå, at du har overset mit svar pga. der gik
> børnehave i den, men hun er rent faktisk af enten Filipinesisk (og så er den
> vist død...) eller malaysisk herkomst.

Ah, nej jeg så det egentlig godt. Men jeg troede du gættede. :)

Fra : lelani

Dato : 02-04-04 00:31

http://www.kandu.dk/

Fra : PerX ...

Dato : 03-04-04 23:50

In article <406ca67b$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
lelani.news@kandu.dk says...

> Hun er halvt dansk og halvt indisk

Sikker?

Fra : @

Dato : 04-04-04 21:19

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <406ca67b$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> lelani.news@kandu.dk says...

> Sikker?

Kan det ikke være ligemeget hvilken etnisk herkomst hun har?

Fra : PerX ...

Dato : 05-04-04 21:04

In article <40706daa$0$451$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, <@> says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Kan det ikke være ligemeget hvilken etnisk herkomst hun har?

Hvis jeg syntes det var ligemeget havde jeg nok ikke spurgt, vel smarte.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-04-04 00:14

@ wrote:
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Kan det ikke være ligemeget hvilken etnisk herkomst hun har?

Kan en racist blive antropolog?

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : @

Dato : 06-04-04 13:11

> Kan en racist blive antropolog?

Alt kan vel lade sig gøre idag, men jeg forstår ikke helt, hvor du vil hen
med dit spørgsmål.
Mit spørgsmål stillede jeg udelukkende, da jeg ikke synes, at etnisk
herkomst har relevans her i gruppen. Der lå *ikke* en racismeanklage gemt i
spørgsmålet!

Fra : PerX ...

Dato : 06-04-04 13:16

In article <40729e4e$0$306$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, <@> says...

> Alt kan vel lade sig gøre idag, men jeg forstår ikke helt, hvor du vil hen
> med dit spørgsmål.
> Mit spørgsmål stillede jeg udelukkende, da jeg ikke synes, at etnisk
> herkomst har relevans her i gruppen.

Ah.. sorry så - så kunne du jo sige du mente jeg var offtopic :)

> Der lå *ikke* en racismeanklage gemt i spørgsmålet!

Heller ikke i mit - det er da godt nogen af os ikke er det ;)

Fra : Alexander

Dato : 06-04-04 20:09

>Kan en racist blive antropolog?

Lomborg, kan da udtale sig om miljø

A.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-04-04 21:08

Alexander wrote:

> Lomborg, kan da udtale sig om miljø
>
> A.

*lol*

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Peter G

Dato : 06-04-04 20:18

Sune Mika Salminen skrev:

> Kan en racist blive antropolog?

Så for helvede.

Er Rick James en "habitual linestepper"?
Hint: Download/få set Dave Chapelle's show med hans sketch omhandlende Rick
James. Den er ustyrlig morsom.

"Fuck yo couch, nigger"

--
Regards, Peter.
Topposters/bottomquoters will be killfiled in silence.

Fra : Jacob E.

Dato : 06-04-04 14:10

PerX ... wrote:
> In article <406ca67b$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> lelani.news@kandu.dk says...

> Sikker?

Ok, lad os lige få dette afklaret EN GANG FOR ALLE, så Per kan få sin
nysgerrighed styret:

Hun er IKKE halvt indisk, men halvt malaysisk. Hvis du vil have det
bekræftet, må du fandme ringe til tøzen selv...!

Mvh Jacob
--
www.defede80ere.dk

Fra : PerX ...

Dato : 09-04-04 02:30

In article <4072ac43$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
sp@mmerdie.invalid says...
> [...]
>
> Hun er IKKE halvt indisk, men halvt malaysisk. Hvis du vil have det
> bekræftet, må du fandme ringe til tøzen selv...!

Ah hva, det kan man da ikke? *g*

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 07-05-04 18:43

> Hun er IKKE halvt indisk, men halvt malaysisk. Hvis du vil have det
> bekræftet, må du fandme ringe til tøzen selv...!

> [...]

Nu synes jeg der går teenage-tøz i dig ;)

Rasmus T:N

Fra : Sune Salminen

Dato : 26-06-04 22:44

Rasmus Thorsø Nielsen wrote:

> Nu synes jeg der går teenage-tøz i dig ;)

Knuz!

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.