MS Windows
briani 27239
e-mails
Fra : goofy

Dato : 27-03-04 20:07

Hejsa
Jeg har en kannerat der kun får blank rude når han henter
e-mails, altså ingen tekst
os ME
Hvad er den mest sandsynlige fejl?
Hvor skal jeg bede om at kikke?

Steen

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 27-03-04 20:16

goofy skrev i en meddelelse:
> Jeg har en kannerat der kun får blank rude når han henter
> e-mails, altså ingen tekst
> os ME
> Hvad er den mest sandsynlige fejl?
> Hvor skal jeg bede om at kikke?

Jeg lavede et hurtig søg i google og det gav flg. svar:
url:http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&c2coff=1&q=blank&meta=group%3Ddk.edb.internet.software.mail%252Bnews.*

Men ellers så prøv i news:dk.edb.internet.software.mail+news

eller hvis det omhandler Outlook Express
der ved de næsten alt når det kommer til mail problemer.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : goofy

Dato : 27-03-04 20:44

Hejsa
">
url:http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&c2coff=1&q=blank&meta=group%3Ddk.edb.internet.software.mail%252Bnews.*

> Men ellers så prøv i news:dk.edb.internet.software.mail+news

Takker for svaret,
hvis det ikke hjælper så skal jeg nok spøre i den anden gruppe

Steen

Fra : ..

Dato : 28-03-04 21:06

On Sat, 27 Mar 2004 20:07:13 +0100, "goofy" <nospam@tdcadsl.dk> wrote:

>Hejsa
>Jeg har en kannerat der kun får blank rude når han henter
>e-mails, altså ingen tekst
>os ME
>Hvad er den mest sandsynlige fejl?
At han bruger ME.
>Hvor skal jeg bede om at kikke?
Efter WinXP. Win2000 eller endda 98 fremfor ME.