Pittbull/amstaff m.m.
Fra : Ladycatwoman

Dato : 27-03-04 18:03

Jeg ved, at nogen herinde har amstaff, og jeg kunne godt tænke mig at høre,
hvad forskellen er på den og pittbullen.
Min kæreste kunne godt tænke sig en amstaff, men jeg skal da så sandeligt
lige undersøge sagerne først, og jeg tror nu også han umiddelbart bare er
faldet for udseendet.
Vi har ingen planer om flere hunde lige nu, Cujo kræver nok, men man kan
da altid undersøge.

Hvis der findes nogle gode link, modtager jeg gerne.
Jeg ønsker ikke på NOGEN SOM HELST MÅDE en debat omkring forbudte racer m.m.
Det her er bare en simpel forespørgsel.

Mvh. Cujos mor.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-03-04 09:42

On Sat, 27 Mar 2004 18:02:37 +0100, "Ladycatwoman"
<ladycatwoman@fjern.hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Hvis der findes nogle gode link, modtager jeg gerne.
>Jeg ønsker ikke på NOGEN SOM HELST MÅDE en debat omkring forbudte racer m.m.

dette syntes jeg at er et godt link, og en ting der er rigtig
fornuftigt er netop som du vil gøre at undersøge tingene grundigt
først !det er gode hunde for de _rigtige_ ejere . der er forskel på
dem meget og det kan være kompliseret at finde rundt i, men jeg ser
det vigtigeste at de rigtige ejere finder de rette hunde, så det er
godt at sætte sig ind i sagerne, for en hund er nemlig ikke bare en
hund.

http://www.pbrc.net/faq.html

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.