Santana live DVD
Fra : Martin Ploug

Dato : 27-03-04 16:32

Hej NG

Jeg ejer endnu ikke en DVD afspiller.
Jeg har lige hørt en lille smule af Santanas live DVD,
og synes det lød rigtig fedt!

Men er det muligt at høre numrene på en almindelig
CD afspiller, eller skal jeg ud at investere i en
DVD afspiller for at det kan lade sig gøre ?

Måske et dumt spørgsmål, men ok.

På forhånd tak.

Hilsen Martin

Fra : Peter Theglev

Dato : 27-03-04 16:57

> Men er det muligt at høre numrene på en almindelig
> CD afspiller,
Nej.

eller skal jeg ud at investere i en
> DVD afspiller for at det kan lade sig gøre ?
Ja.

/Peter

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 28-03-04 18:28

scripsit "Martin Ploug"

> Men er det muligt at høre numrene på en almindelig
> CD afspiller, eller skal jeg ud at investere i en
> DVD afspiller for at det kan lade sig gøre ?

Hvis du har dvd-drev i computeren kan du rippe dvd'en og så smide waw-delen
på en cd-rom.

--
vh ¸.·´¯)