kyssekummer
Fra : Andropov

Dato : 27-03-04 13:47

Hvad siger mænd til at tisse i en kyssekumme ?

- Jeg ved ikke hvor mange mænd, der synes, at det er fedt at tisse i
munden på en kvinde, raser kvindebevægelse
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?templateid=5629&artid=2094

Det kan tilføjes at det er en kvinde som har designet dem :)

Disse kyssekummer er vel kun for mænd som er til tisselege.....

Fra : John Sahl

Dato : 27-03-04 15:10

Andropov wrote:
> Disse kyssekummer er vel kun for mænd som er til tisselege.....

Næh, jeg ville da grine samtidig med at jeg tissede i sådan et
toilet, kvindebevægelser eller ej

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Mette

Dato : 27-03-04 15:42

> Næh, jeg ville da grine samtidig med at jeg tissede i sådan et
> toilet, kvindebevægelser eller ej

Bare du ikke griner så meget, at du ryster og rammer ved siden af...*g*

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 27-03-04 17:56

[Andropov | 27 Mar 2004 04:46:44 -0800]

>Hvad siger mænd til at tisse i en kyssekumme ?

Jeg ville finde det helt OK.

Hvis de fandtes i en "ungknøseversion" ville jeg se at få dem
installeret hér i hytten

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : ulla

Dato : 28-03-04 10:09

Kvindebevægelser er åbenbart totalt blottet for humor!
De kummer er da geniale- en skam de blev stoppet....Kors for et sippet
samfund... *tsk*...