Dansk film om en radiotelegrafists liv...
Fra : Marianne K.

Dato : 27-03-04 13:42

Hej

Jeg søger efter en dansk film om en radiotelegrafists liv. Det er lige nu
det eneste jeg ved om filmen. Er der nogen som kan hjælpe?

Jeg har selv søgt lidt på imdb og danskefilm.dk, men fandt ikke noget :(

På forhånd tak
Mari Anne

Fra : ib

Dato : 27-03-04 13:54

> Jeg søger efter en dansk film om en radiotelegrafists liv. Det er lige nu
> det eneste jeg ved om filmen. Er der nogen som kan hjælpe?

det skulle vel aldrig være "Telegrafisten" fra 1993 ?
http://www.imdb.com/title/tt0108309/

Fra : Marianne K.

Dato : 27-03-04 14:09

"ib" <abc@efg.hik> skrev i en meddelelse

> det skulle vel aldrig være "Telegrafisten" fra 1993 ?
> http://www.imdb.com/title/tt0108309/

Nej, desværre :(

Har fået lidt flere oplysninger. Der skulle være spioner (eller noget spion
agtigt) i filmen. Ved det ikke er meget, men håber der er nogen som har set
den og kan give mig titlen på den!

Fra : Mads Groth

Dato : 29-03-04 23:24

"Marianne K." wrote in message:
> Jeg søger efter en dansk film om en radiotelegrafists liv. Det er lige nu
> det eneste jeg ved om filmen. Er der nogen som kan hjælpe?

Enigma (2001)
http://www.imdb.com/title/tt0157583/

Ikke dansk, men med Nikolaj Coster-Waldau.

/mads