MS Windows
briani 27239
Stædig WLAN connection
Fra : Lars

Dato : 27-03-04 07:41

Hej,

Jeg har et besynderligt problem i min netværkskonfiguration i XP.

Jeg har i min liste over Wireless Networks jeg kan connecte til 2 netværk.

Det ene bruges slet ikke, men det står stadigt over det andet (mit
hjemmenetværk) på prioriteringslisten.

Det netværk jeg ikke bruger kan jeg hverken fjerne eller flytte nederst på
listen. Når jeg forsøger får jeg meddelelsen "At least one of your changes
was not applied successfully to the wireless configuration".

Når jeg åbner properties igen, så står den ubrugelige forbindelse der igen.

Problemet er så at computeren nu TROR den skal connecte til det netværk der
jo reelt ikke findes, så den smider forbindelsen hvert 5. minut.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få fjernet den ene
netværksforbindelse?

På forhånd tak.

/Lars