et spørgsmål til Soltek SL-75FRN2-L
Fra : kenzo

Dato : 27-03-04 02:43

jeg har lige været forbi soltek`s hjemmeside for at se om det var nye driver
til min brædt og så jeg at det var en ny bios opdatering ver. 1.7
Men hvad betyder dette: Supporting S3 function for Win2000 / WinXP ?
Skal lige siges at jeg kører med Win XP
links er her:
http://217.160.208.211/soltek/download/download_all.php?isbn_st=SL-75FRN2-RL/SL-75FRN2-L

På forhånd tak

Fra : JK

Dato : 27-03-04 15:00

On Sat, 27 Mar 2004 02:43:22 +0100, "kenzo" <kenzo FJERN@sol.dk>
wrote:

> [...]
>til min brædt og så jeg at det var en ny bios opdatering ver. 1.7
>Men hvad betyder dette: Supporting S3 function for Win2000 / WinXP ?

S3 er en power setting i bios. Det er i praksis suspend-to-ram og
silent standby.

Jeg har dog ikke indtryk af, at den bios opdatering gav det alligevel.
Det læste jeg i forum på www.amdmb.com under Forums, soltek. Jeg har
selv haft bundkortet, men solgt det.

Du skal være meget forsigtig med at flashe bios på FRN2-L. Du skal
læse alle forskrifter i bios-zip-pakken og følge dem. Ellers er det
dødt bundkort.

mvh

John

Fra : kenzo

Dato : 27-03-04 19:06

Tak for svaret er nu opdateret med succes

Fra : phg1

Dato : 07-04-04 22:17

http://www.s3graphics.com/DRVVIEW.HTM

http://www.kandu.dk/