MS Windows
briani 27239
Underligt program eller spyware?
Fra : AKN

Dato : 26-03-04 23:26

Inde i min tilføj/fjern programmer på min Win 98se ligger der et program der
hedder window searching... (sikkert noget uldent) Når man prøver at
afinstallere det, kommer der et pop up vindue frem med seks - syv cifre som
man skal indføre i et felt for at afinstallere... men intet sker.
Er der nogen her inde der ved hvad og hvor det snavs kommer fra """window
searching""" og i givet fald hvordan man kommer af med det.
Mvh Allan

Fra : Hans Houmøller

Dato : 27-03-04 01:05

.... og du har prøvet v.hj.a Win's filhåndtering og filsøger?
Har du et eller andet WindowsCommander-program?
) Hans

Fra : AKN

Dato : 27-03-04 01:46

"Hans Houmøller" <hanshoumoller@hotmail.com> wrote in message
> ... og du har prøvet v.hj.a Win's filhåndtering og filsøger?
> Har du et eller andet WindowsCommander-program?
> ) Hans

yeb intet at finde
Mvh Allan

Fra : Jens Peter Karlsen