PC bliver " UKENDT " i netværksteder
Fra : Allan / Kolding

Dato : 26-03-04 22:11

Hej I gruppen.

Har 3 pcér tilsluttet en D-Link 604 router.
Alle pcér kører OS XP-Pro.
Har kørt " opret mindre kontorværk " på alle pcér for længe siden.

Det har kørt fint.

Men pludselig er den pc jeg selv normalt sidder ved bevet ukendt i
netværksteder.
Ikoner er arrangereret efter computer. ( PC-1, PC-2 og PC-3 ).

Selve de delte mapper / drev står fint. Eks. C på Allan ( PC-1 ).
Men overskriften på min pc PC-1 hedder pludselig UKENDT.

De andre hedder fint Konens navn ( PC-2 ) og
Datterens navn ( PC-3 ).

Min min hedder bare " UKENDT " når jeg ser dem på min egen pc ( PC-1 )

På de andre 2 pcér står mit navn fint. Eks. Allan ( PC-1).

Hvad er der galt ?

MVH. Allan / Kolding