side blinklys på en MB w124?
Fra : Matje

Dato : 26-03-04 15:50

Hej Gruppe,
Måske kan I hjælpe?
Jeg kender til denne lov at man skal ha' sideblinklys på bilen, men hvad med
en Mercedes W124 (200-300 / 1985-94), som har vel nogen af de største
blinklys både for og bag, som lyser meget stærk til siden, skal man så
stadig ha' ekstra side blinklys?
Mange tak!
DDDude

Fra : BJ

Dato : 26-03-04 17:14

Jeps, det skal man...
mvh. BJ

Fra : Andreas Jensen

Dato : 26-03-04 18:16

,hvilket BJ har ret i.

Men det er ikke en herregård at få dem installeret. Se f.eks.
http://www.mbdele.dk/merbestil.asp?model=W%20124&Del=Blinklys&reklame=Ja

Med venlig hilsen
Andreas Jensen
(Der INTET har med mbdele at gøre - det var bare et eksempel...)