Smukke Nanna er igen side 9-pige i Ekstra ~
Fra : Thomas

Dato : 26-03-04 15:28

Den smukke Nanna Grønnevik (Dina Jewel) er igen dagens side 9-pige i
Ekstra Bladet:

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=570

I sidste uge var hun også Se og Hør-pige, og den 3. februar var hun
også side 9-pige:

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=237078

Gad vide hvornår hun bliver månedens side 9-pige?

VH

Thomas

Fra : Kenneth Huus

Dato : 26-03-04 20:02

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også side 9-pige:
>
> http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=237078
>
> Gad vide hvornår hun bliver månedens side 9-pige?

Smuk er nu så meget sagt, men hver vores smag !!

mvh
Kenneth

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-03-04 22:02

> Smuk er nu så meget sagt, men hver vores smag !!

Jeg fatter heller ikke, hvorfor så mange falder på røven over hende.

Mark
I'm sick of the jive
You talk verbal insecticide

Fra : PerX ...

Dato : 27-03-04 00:20

In article <c425ng$q3u$1@news.net.uni-c.dk>, markgazel@hotmail.com
says...

> Jeg fatter heller ikke, hvorfor så mange falder på røven over hende.

I betragtning af hun er 98 og blev kørt over af en damptromle for 5 år
siden, så holder hun sig da meget godt ;)

Fra : Lasse Madsen

Dato : 27-03-04 00:14

> Den smukke Nanna Grønnevik (Dina Jewel) er igen dagens side 9-pige i
> Ekstra Bladet:

Ja hvis man tænder på appelsinhud og "flap-jacks" er hun jo nok meget dejlig

/L. M.

Fra : John Smith

Dato : 27-03-04 11:24

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en meddelelse

> Ja hvis man tænder på appelsinhud og "flap-jacks" er hun jo nok meget
dejlig

> /L. M.

øeeh hvad er flap-jacks ?

Fra : Poul

Dato : 29-03-04 19:02

"John Smith" <noway@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en meddelelse

> dejlig

> øeeh hvad er flap-jacks ?

Stænklapper? (lissom dem der sidder på en Scania Vabis).