6V pærer ???
Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 26-03-04 09:48

Hejsa.

Ved nogen, hvor man kan få 6V pærer henne? Jeg skal bruge 6V/5W
(baglygtepære til f.eks. Boble).
De har dem ikke hos Thansen, Biltema, Harald Nyborg osv...

Hvem er stærke i pæresortiment? Gerne i nærheden af Glostrup.

Mvh Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-03-04 09:51

"Rasmus (2600)" <rlv@LAKSdoms.dk> wrote in message
> [...]
> De har dem ikke hos Thansen, Biltema, Harald Nyborg osv...
>
> Hvem er stærke i pæresortiment? Gerne i nærheden af Glostrup.

Foderstoffirmaer eller andre som sælger reservedele til traktorer måske ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Johnny

Dato : 26-03-04 11:24

"Rasmus (2600)" <rlv@LAKSdoms.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> De har dem ikke hos Thansen, Biltema, Harald Nyborg osv...
>
> Hvem er stærke i pæresortiment? Gerne i nærheden af Glostrup.

Thansen har sådanne pærer - de skal bare findes under "knallerter"
http://www.thansen.dk/products.asp?c=229538726&n=298265551#xy

Fra : www.carlite.dk

Dato : 26-03-04 12:24

Hej Rasmus.

Stærkest i autopærer - www.carlite.dk
Ring eller skriv til mig, så skal jeg skaffe dig Osram 6V pærer...

Go' weekend

Med venlig hilsen
Michael Jørgensen
Carlite - Hjørring

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-03-04 17:10

"www.carlite.dk" <michael@carlite.dk> skrev :

>Stærkest i autopærer - www.carlite.dk

Og i kan levere Philips pærer ? Nej vel ...

Fra : Broegger

Dato : 26-03-04 22:49

"Rasmus \(2600\)" <rlv@LAKSdoms.dk> skrev news:c40qo9$2no8$1
@news.cybercity.dk:

> Ved nogen, hvor man kan få 6V pærer henne? Jeg skal bruge 6V/5W
> (baglygtepære til f.eks. Boble).
> De har dem ikke hos Thansen, Biltema, Harald Nyborg osv...

Jeg ville gå til den lokale autoelektrikker... de plejer at have et
antikvarisk lager

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : alexbo

Dato : 26-03-04 23:01

"Rasmus (2600)" <rlv@LAKSdoms.dk> skrev

> Ved nogen, hvor man kan få 6V pærer henne? Jeg skal bruge 6V/5W
> (baglygtepære til f.eks. Boble).
> De har dem ikke hos Thansen, Biltema, Harald Nyborg osv...

Sidst jeg skulle bruge nogen, købte jeg dem ved den lokale
boble-reservedelsmand.
Hvad med Autohuset Glostrup.

mvh
Alex Christensen