MS Windows
briani 27239
infrarød port
Fra : René Larsen

Dato : 26-03-04 09:00

Hej i gruppen
Kan jeg får en infrarød port på min stationere pc som kører Win NT 4.0?

Fra : peter hansen

Dato : 26-03-04 11:20

"René Larsen" <rene@(REMOVE)chrisko-staal.dk> wrote in message
> Hej i gruppen
> Kan jeg får en infrarød port på min stationere pc som kører Win NT 4.0?

Jada... USB-sticks er opfundet i IrDA hvis du ikke har en indbygget i
putten... jeg har
købt en USB til min stationære workstation så jeg kan kommunikere med min
Nokia 9210i

// Peter

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 26-03-04 12:49

Borset fra at dette ikke vil virke da NT ikke understøtter USB.

Fra : peter hansen

Dato : 26-03-04 17:47

[CUT]
> Borset fra at dette ikke vil virke da NT ikke understøtter USB.

Tænk det vidste jeg faktisk ikke - thanks for enlightned me :D

[CUT]

// Peter

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 26-03-04 18:43

NP

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 26-03-04 12:15

René Larsen skrev i en meddelelse:
> Kan jeg får en infrarød port på min stationere pc som kører Win NT
> 4.0?

Der er flere bundkort som har muligheden for at sætter en infrarød port på.
Prøv evt. at kigge i din bundkort manual.
Disse infrarøde porte kan man gerne købe ved den loakale EDB-mand for lidt
under 150 kr(det gav jeg for min).

--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express's måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/