Mondeo st.var årg. 95-98 ?
Fra : polle

Dato : 26-03-04 07:57

Nogen bemærkninger til køb af Mondeo st.car
1,8 årg. 95-98 med 100-150.000 km. på bagen ?

Lars

Fra : Per Thomsen

Dato : 26-03-04 09:09

> Nogen bemærkninger til køb af Mondeo st.car
> 1,8 årg. 95-98 med 100-150.000 km. på bagen ?

Vær opmærksom på, om der er slør i styrtøjet.

Per

Fra : polle

Dato : 26-03-04 09:28

Er det et kendt problem ?

Lars

Fra : Per Thomsen

Dato : 26-03-04 11:33

> Er det et kendt problem ?

Ja.

Per

Fra : polle

Dato : 26-03-04 11:52

> Ja.
>
> Per

Årsag ?

Lars

Fra : Per Thomsen

Dato : 26-03-04 14:07

> Årsag ?

Ved ikke - alm. slid vil jeg tro. Fabrikationsfejl?

Min egen StCar fra 95 har kørt +150k og har en lille smule slør, dog ikke
være end at den lige er gået gennem syn.
Grunden til jeg skriver du skal være obs. på det er, at det er temlig dyrt
at få lavet. Hvor i mod andre std. fejl er knap så dyre.
Men mon ikke Tom kommer med en god forklaring?

Per

Fra : HC

Dato : 27-03-04 09:52

> Vær opmærksom på, om der er slør i styrtøjet.
>
> Per

Hvor finder du det slør ???
Jeg laver Ford'er daglig og syntes da ikke at det er et problem, men
bøsningerne i bærearmene holder ikke længe..

Mvh Hans

Fra : Per Thomsen

Dato : 29-03-04 07:31

> Hvor finder du det slør ???
> Jeg laver Ford'er daglig og syntes da ikke at det er et problem, men
> bøsningerne i bærearmene holder ikke længe..

Jeg har ladet mig fortælle, at sløret kan stamme fra tandstangen, som er
hundedyr.

Per

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 18:56

> Jeg har ladet mig fortælle, at sløret kan stamme fra tandstangen, som er
> hundedyr.

Tandstænger kan man da finde hos enhver ophugger til rimelige penge

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Per Thomsen

Dato : 30-03-04 07:53

> Tandstænger kan man da finde hos enhver ophugger til rimelige penge

Jeg kan kun refererer til hvad jeg er blevet fortalt. (Mener det var den
tidligere mekker jeg brugte, der sagde at det var en standardfejl på de
tidlige modeller).
Syntes også jeg kan huske en artikel i Motorbladet (om brugtbilskøb), hvor
de beskrev fænomenet.

Per

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-03-04 10:53

On Fri, 26 Mar 2004 07:57:28 +0100, "polle" <1@1.se> wrote:

>Nogen bemærkninger til køb af Mondeo st.car
>1,8 årg. 95-98 med 100-150.000 km. på bagen ?

Du skal være opmærksom på modelpleje i oktober 97. Der er milevid
forskel på en -10/97 og en 10/97-. IMHO er det en 10/97- du skal gå
efter.

Fly

http://www.autobild.de/suche/artikel.php?artikel_id=781

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : polle

Dato : 26-03-04 11:10

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message

> [...]
>
> --
> Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Hvad er forskellen ?

Lars