MS Windows
briani 27239
Autostart af præsentation på CD
Fra : Jens

Dato : 26-03-04 07:17

Jeg ønsker at brænde en CD med en powerpoint præsentation på. Denne
præsentation skal starte automatisk når man sætter CD'en i. Hvordan gør jeg
det?

Jeg går ud fra at modtageren har Powerpoint installeret.
Hvad skal der stå i min Autorun.inf?

På forhånd tak
Jens

Fra : Niels Rune Brandt

Dato : 26-03-04 10:02

Et hurtigt svar...

AUTORUN.INF:

[autorun]
open=filnavn

Hermed åbnes filen, du har angivet med det program filtypen er indstillet
til...

Hvis du vil lave mere avancerede løsninger, må du lige en tur forbi google
og søge på autorun.inf eller lign.

/NRB

Fra : Jens

Dato : 26-03-04 11:15

Hej "Niels Rune Brandt" <nielsrune@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> open=filnavn
>
> Hermed åbnes filen, du har angivet med det program filtypen er indstillet

Tak for svaret.

Jeg har forsøgt med følgende autorun.inf fil:

[autorun]
OPEN=Billeder.pps

Når jeg sætter CD-en i får jeg en fejlboks, hvor der står:

"Der blev nægtet adgang til den angivne enhed, sti eller fil" og så kan jeg
trykke OK - mere sker der ikke?

mvh
JEns