Ryttelser 80 + km/t
Fra : Jacob

Dato : 25-03-04 22:16

Hey.

Har lige sat mine 17" sommer fælge på, som jeg har købt brugt.
Men når jeg kommer op på ca 80 km/t kommer der lidt små rystelser i rattet, hvad
skyldes det? Fælgene er afbalanceret kan jeg se, men kan det være nødvendigt at
gøre igen?

På forhånd tak.
Mvh
Jacob

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.157.130.157)

Fra : Cosworth POWER

Dato : 25-03-04 22:36

> [...]
> Men når jeg kommer op på ca 80 km/t kommer der lidt små rystelser i
> rattet, hvad skyldes det? Fælgene er afbalanceret kan jeg se, men kan

Korrekt dæktryk? Korrekt afballancering? Skæve fælge?

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Klaus G.

Dato : 25-03-04 23:22

> [...]
rattet, hvad
> skyldes det? Fælgene er afbalanceret kan jeg se, men kan det være

En af mine kammerater har lige smidt sine 16" alubasser på igen. Og de måtte
lige en tur forbi hans mekker for at blive afbalanceret igen. Og det selvom
det er samme bil, samme fælge, samme dæk.

Så det er højst sansynligt at de skal afbalanceres igen.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?