Dæktryk
Fra : Jan Tønder

Dato : 25-03-04 18:23

Hej Gruppe.

Har en Peugeot 206 S16 med 205/40/17 dæk. Nogen der ved hvilket dæktryk jeg
skal køre med?

Jan T

Fra : Jesper Juul

Dato : 25-03-04 19:40

"Jan Tønder" <jan-tonderNOSPAM@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe.
>
> Har en Peugeot 206 S16 med 205/40/17 dæk. Nogen der ved hvilket dæktryk
jeg
> skal køre med?

Du skulle vel ikke have en 206 med 17" dæk og gerne ville vide noget om
dæktryk, for så kunne det være du skulle smide indlæg nr. 7 vedr. emnet ?

Deaster

Fra : Jan Tønder

Dato : 26-03-04 16:48

Hej Jesper.

Ja det ser jo lidt rodet ud :D

Grunden er at min Outlook Express ikke viste mine indlæg som nye indlæg, men
lå dem ind under et andet indlæg fra en anden bruger. Det viser så
imidlertid, at det Outlook viste på min skærm, ikke stemmer overens med
virkeligheden - kan nu efterfølgende se alle mine forsøg ligge som nye
indlæg. Ja, Bill G - det er godt gået :/

Bare til info :D

Jan T