Er der andre, som har problemer med, at AV~
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 25-03-04 17:39

???

Lars

Fra : Alexander

Dato : 25-03-04 19:18

Jeps

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 25-03-04 19:39

Alexander wrote:
> Jeps

Okay, dele af deres hjemmeside-system virker heller ikke, så de har nok fået
virus!

Lars

Fra : MFO

Dato : 25-03-04 19:58

Lars Holm Thomsen wrote:

> Okay, dele af deres hjemmeside-system virker heller ikke, så de har
> nok fået virus!
>
> Lars

Jeg har lige opdateret fra www.grisoft.com , den virkede også i går.
Hvis I ikke har det link i Update Maneger, kan I finde "opskriften" på
at tilføje den et par uger tilbage i gruppen.
Michael

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 25-03-04 20:43

MFO wrote:

> Jeg har lige opdateret fra www.grisoft.com , den virkede også i går.
> Hvis I ikke har det link i Update Maneger, kan I finde "opskriften" på
> at tilføje den et par uger tilbage i gruppen.

Jeg fik godt nok også en opdatering til at fungere i morges (efter ca. 10
forsøg), men siden da er det ikke lykkedes! Denne "opskrift" har jeg prøvet
at finde - hvilket indlæg findes den i??

Lars

Fra : MFO

Dato : 25-03-04 21:09

Lars Holm Thomsen wrote:

> [...]
> ca. 10 forsøg), men siden da er det ikke lykkedes! Denne "opskrift"
> har jeg prøvet at finde - hvilket indlæg findes den i??

hovsa, det var i ..virus-gruppen. Men her er opskriften:

Åbn filen Url.ini i AVG-mappen og tilføj nogle flere servere

[SERVER_NAME]
1=free.grisoft.cz
2=ftp.grisoft.com
3=www.grisoft.com

[SERVER_URL]
1=http://free.grisoft.cz/softw/60/fe
2=ftp.grisoft.com/pub/softw/60/fe/
3=http://www.grisoft.com/softw/60/fe/
Actual URL=3
Michael

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 25-03-04 23:00

MFO wrote:
> hovsa, det var i ..virus-gruppen. Men her er opskriften:
>
> Åbn filen Url.ini i AVG-mappen og tilføj nogle flere servere

> [...]

Tak for det! Men det virker desværre stadig ikke! Nu har jeg hentet
opdateringen manuelt og opdateret - uden problemer! Så må vi se, om der
stadig er brok fremover!

Tak for hjælpen!

Lars

Fra : Carsten

Dato : 26-03-04 10:32

Her virker den ok!

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 28-03-04 22:28

Carsten wrote:
> Her virker den ok!

Søndag aften virker den - omend lidt trægt - også igen!

Tak for hjælpen til alle!

Lars

Fra : OleBole

Dato : 29-03-04 09:54

On Thu, 25 Mar 2004 17:39:20 +0100, "Lars Holm Thomsen"
<aslakFJ-ERNtoke@yahoo.dk> wrote:

Gør jer selv en tjeneste og skift AVG ud med AVAST, I vil med garanti
ikke fortryde.

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 29-03-04 14:55

OleBole wrote:
> Gør jer selv en tjeneste og skift AVG ud med AVAST, I vil med garanti
> ikke fortryde.

Hvorfor?

Lars

Fra : OleBole

Dato : 29-03-04 19:18

On Mon, 29 Mar 2004 15:54:55 +0200, "Lars Holm Thomsen"
<aslakFJ-ERNtoke@yahoo.dk> wrote:

>Hvorfor?

Fordi Avast er langt bedre end AVG, har selv brugt AVG og sværget til
den, men så opdagede jeg at Avast eksisterede og også var gratis, den
har en meget bedre e-mail check, den opdatere automatisk både program
og virusDB, bruger mindre systemresourcer end AVG, jeg troede heller
ikke det var muligt, men det var det. Avast er på alle punkter AVG
overlegen, giv den et forsøg og du vil med garanti ALDRIG vende
tilbage.

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 29-03-04 19:52

OleBole wrote:
> [...]
> ikke det var muligt, men det var det. Avast er på alle punkter AVG
> overlegen, giv den et forsøg og du vil med garanti ALDRIG vende

Det lyder overbevisende - prøver den!

Lars

Fra : Malthe Sunesen

Dato : 30-03-04 16:28

OleBole skrev i en meddelelse:

> [...]Avast er på alle punkter AVG
> overlegen, giv den et forsøg og du vil med garanti ALDRIG vende
> tilbage.

Vil prøve den så. Men, så længe det er gratis

Mvh.
Malthe Sunesen

---
This mail have been certified virus-free/denne mail er certificeret
virusfri.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-03-04 16:45

In article <mqpg601dspj371j0m3rf96trnftbsovq59@4ax.com>,
nospam@myplace.dk says...

> Fordi Avast er langt bedre end AVG, har selv brugt AVG og sværget til

Jeg er ellers ofte blevet spurgt efter noget bedre end AVAST og har
anbefalet AVG med succes.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-03-04 16:47

"OleBole" <nospam@myplace.dk> skrev i en meddelelse
> Gør jer selv en tjeneste og skift AVG ud med AVAST, I vil med garanti
> ikke fortryde.

Jeg fortrød kun at den (avast) havde været på min pc, den sluger
systemressourcer som et ondt år

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : OleBole

Dato : 30-03-04 19:55

On Tue, 30 Mar 2004 17:47:00 +0200, "Ivan V. Klattrup"
<ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> wrote:

>Jeg fortrød kun at den (avast) havde været på min pc, den sluger
>systemressourcer som et ondt år

Lyder som noget du har drømt, når min maskine står idle med avast
liggende på lur i baggrunden bruger min maskine mindre en 1%cpu iflge
MBM5, hvor AVG var en smule mere resource krævende ikke meget men
mere.

Og det med update, AVG har haft problemer op til flere gange, Avast
gør det bare, men det er jo en smagsag, jeg går ikke tilbage til AVG,
og Avast bliver ved med at være gratis

Jeg har selv installeret AVG på flere maskiner for folk og har også
tidligere anbefalet det til folk, men nu er det Avast som får chancen,
og da den selv opdatere er den genial til folk med minus begreb om
computer, den slags folk glemmer ofte at opdatere og uden opdates kan
man jo ligeså godt helt undvære, lidt som at bruge et kondom hvor
spissen er klippet af

Nå men dette var sidste indlæg fra mig, vi er OT, dene tråd burde køre
i en .virus gruppe.

Fra : OleBole

Dato : 30-03-04 19:59

On Tue, 30 Mar 2004 20:55:07 +0200, OleBole <nospam@myplace.dk> wrote:

Arghhhhhh, jeg skal have en ny staveged, en uden slåfejl

>spissen er klippet af

Spidsen

>Nå men dette var sidste indlæg fra mig, vi er OT, dene tråd burde køre

Denne