Paris Hilton-filmen
Fra : Thomas

Dato : 25-03-04 15:29

Den berømte film med Paris Hilton og Beverly-Brendas kæreste.

Er der nogen, der ved hvor man kan få fat i den, uden at ens computer
bliver inficeret med grimme vira og andre irriterende ting.

VH

Thomas

Fra : Klaus G.

Dato : 25-03-04 17:06

> Den berømte film med Paris Hilton og Beverly-Brendas kæreste.

Hvem af dem? Kan ikke rigtig se hvem det er... Rigtigt navn plz :)

> Er der nogen, der ved hvor man kan få fat i den, uden at ens computer
> bliver inficeret med grimme vira og andre irriterende ting.

Jepper, den kan findes lige her:
http://bananas.dk/~fox/x/hilton

40.1Mb Versionen er i ikke ret god kvali, hvor imod den på 137Mb er meget
bedre. Der er 37min film i den som fylder 137MB, kan ikke huske om der er
samme antal minutter i den mindre version...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Vince

Dato : 25-03-04 23:03

Men ved download siger den fejl i codec så kun lyden kommer med ?????

Fra : Klaus G.

Dato : 25-03-04 23:29

> Men ved download siger den fejl i codec så kun lyden kommer med ?????

Det er sikkert den store fil du henter så, right? Det kræver DivX, eller
XviD Codec. www.divx.com og www.xvid.org så burde det køre.

Fra : Kjeld

Dato : 29-03-04 15:35

Syns ikke rigtigt jeg kan få det til at virke... Billedet er nærmest i
negativ, og underligt gnidret, med en masse grønne firkanter over det
hele...

Mvh Kjeld

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 29-03-04 15:53

"Kjeld" <kjeldpindsvin22@lite.dk> skrev i en meddelelse

> Syns ikke rigtigt jeg kan få det til at virke... Billedet er nærmest i
> negativ, og underligt gnidret, med en masse grønne firkanter over det
> hele...

Jeg kunne nu godt se den, men kors hvor er det dog kedeligt. Adskillige
minutter optaget med lyset slukket, så det eneste lys er ra video-kameret.
Adskillige minutter hvor han beder/tigger om at se hendes "pussy", hvor det
mest ophidsende er at hun ikke kan lide det ord, hvorefter han bruger ordet
"cunt" som hun tydeligvis endnu mindre bryder sig om. Afsluttende med et alt
for langt og kedeligt blowjob.

Jeg spolede en masse, men det var stadig spild af god tid og båndbredde.

Lars

Fra : Amie

Dato : 29-03-04 18:07

Hejsa

> [...]
ordet
> "cunt" som hun tydeligvis endnu mindre bryder sig om. Afsluttende med et

Ja helt enig.. og damn hun ser ud til at kede sig.. virker faktisk lidt
hemmet og "gab.. men nej hvor ser jeg godt ud" sikke en snoppet tøs. Fatter
virkeligt ikke hvorfor han overhoved ville dyppe noget som helst i hende.

> Jeg spolede en masse, men det var stadig spild af god tid og båndbredde.

Ja ... det var da noget af det mest kedelige. Troede faktisk at hun var
sådan en sexvild tøs, men der blev jeg da slemt skuffet.

Amie

Fra : Klaus G.

Dato : 29-03-04 18:19

> [...]
Fatter
> virkeligt ikke hvorfor han overhoved ville dyppe noget som helst i hende.

Hvad havde i forventet? En "rigtig" pornofilm, med sport i 2'eren, de vilde
stillinger, BJ her og der? Det er jo bare alm. sex de har sig, eneste bonus
er så at hun er lidt kendt.

Men er da enig i, at hun ikke virker ret interesseret i at have sex med
manden...

Fra : Amie

Dato : 29-03-04 18:23

> [...]
vilde
> stillinger, BJ her og der? Det er jo bare alm. sex de har sig, eneste

Nej havde bestemt ikke forventet den vilde porno, men vel bare sex.. når det
ikke var hende der stod og så på sig selv, så var det total kedelig
Gab-jeg-ligger-her-på-ryggen-og-gider-egentlig-slet-ikke sex. Der er da
masser af privat porno som er utroligt godt ( og tit meget bedre end porno,
for der kan man se at folk gør det af lyst )

/amie

Fra : Henning

Dato : 30-03-04 13:51

Amie wrote:

> Der er da masser af privat porno som er utroligt godt ( og tit meget
> bedre end porno, for der kan man se at folk gør det af lyst )

Tjah, jeg har nu aldrig set noget af det private nogle steder, kun noget
der skulle foregive at være "privat optagelser" men bare er lavbuget
porno optagelser, de bedste er nok " swinger club" filmene, der er lige
så håbløst amatøragtig optaget, for der er der da nogen humor blandet
ind i det,

MVH
Henning

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 29-03-04 19:37

> [...]
vilde
> stillinger, BJ her og der? Det er jo bare alm. sex de har sig, eneste

Det er da ikke almindelig sex, det er kedelig sex. At hun så er lidt kendt,
gør det da ikke mindre kedeligt.

> Men er da enig i, at hun ikke virker ret interesseret i at have sex med
> manden...

Og derfor bliver det kedeligt.

Lars