elektromotoriske kraft, tegn i latex
Fra : Jakob

Dato : 25-03-04 14:41

Hej NG

Jeg ved godt det er lidt ude af gruppens domæne, men ved ikke lige
hvor jeg ellers skulle høre.
Vi sidder og skal aflevere et matematik projekt i morgen, så jeg ville
håbe på om nogen har et hurtigt svar. Hvordan laver man tegnet for
elektromotoriske kraft i latex, altså krøllet E?

mvh

Jakob

PS: Spydige kommentarer frabedes, hvis det omhandler diverse ytringer
om hvorfor jeg ikke skal poste her.

Fra : Steen

Dato : 25-03-04 14:54

Jakob wrote:

> Vi sidder og skal aflevere et matematik projekt i morgen, så jeg ville
> håbe på om nogen har et hurtigt svar. Hvordan laver man tegnet for
> elektromotoriske kraft i latex, altså krøllet E?

Har du prøvet \mathcal{E} ?

Kender du i øvrigt
http://www.ctan.org/tex-archive/info/lshort/english/lshort.pdf ?

--
I øvrigt mener jeg alternativ behandling bør forbydes.

Fra : Jakob Harming

Dato : 26-03-04 00:47

wrote: "Steen" <virker@ikke.invalid>

>Har du prøvet \mathcal{E} ?

Det endte med at vi brugte \mathscr{E}

Ellers Mange tak for hjælpen

Jakob

Fra : Jesper Harder

Dato : 25-03-04 15:15

harming1979@yahoo.dk (Jakob) writes:

> Hvordan laver man tegnet for elektromotoriske kraft i latex, altså
> krøllet E?

Det kunne jeg havde fortalt dig.

> PS: Spydige kommentarer frabedes, hvis det omhandler diverse
> ytringer om hvorfor jeg ikke skal poste her.

Men det vil jeg undlade, når udviser den holdning. Det er ikke
"spydigt" at hjælpe folk med at bruge den rigtige nyhedsgruppe.