Hurtig hjælp til navnet på en dansk kortfi~
Fra : Martin

Dato : 25-03-04 13:51

Hej Gruppe ,,,

har fået et billede og ud fra det skal jeg gætte filmen ... det drejer sig
om en dansk kortfilm og det er ikke lige min stærke side så jeg tænkte at I
kunne hjælpe måske ...

billedet fra filmen som jeg skal gætte ud fra kan ses her
http://www.1902.dk/graf/stroy.jpg

håber der er en der kan hjælpe ?

på forhånd tak og undskyld de sparsomme oplysninger

--
<><><><><><><><><><><><><><>
Med Venlig Hilsen

Fra : ib

Dato : 25-03-04 14:54

> billedet fra filmen som jeg skal gætte ud fra kan ses her
> http://www.1902.dk/graf/stroy.jpg

http://www.imdb.com/title/tt0180112/

Royal Blues

Fra : Martin

Dato : 25-03-04 15:56

ib wrote:

> http://www.imdb.com/title/tt0180112/
>
> Royal Blues

Tak for hjælpen :) ...

--
<><><><><><><><><><><><><><>
Med Venlig Hilsen

Fra : ib

Dato : 25-03-04 16:05

> Tak for hjælpen :) ...

Det var så lidt, og næsten for let ) Hvad for en slags gætteleg er du med
i?!

Fra : Martin

Dato : 25-03-04 22:47

ib wrote:
> Det var så lidt, og næsten for let ) Hvad for en slags gætteleg er
> du med i?!

*GG* ... ikke noget seriøst men meget sjovt ...
http://www.armsved.dk/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=714&postdays=0&postorder=asc&start=780

--
Med Venlig Hilsen