Skærme
Fijala 3554
ALDI Medion 19" til 3.999 er det et godt k~
Fra : Soren M

Dato : 25-03-04 13:28

Medion 19" TFT
Pr. stk. 3.999,-

hvad skal man kikke efter når man køber en TFT skærm?

Denne har
. Fysisk opløsning 1280 x 1024
. On screen display
19"
. Synlig skærmdiagonal 48cm
. Kontrast 500:1
. Lysstyrke: 250 cd/m2

Fra : peter hansen

Dato : 26-03-04 21:53

"Soren M" <momsendesign@hotmail.com> wrote in message
> Medion 19" TFT
> Pr. stk. 3.999,-
>

> hvad skal man kikke efter når man køber en TFT skærm?
>

> Denne har
> . Fysisk opløsning 1280 x 1024
> . On screen display
> 19"
> . Synlig skærmdiagonal 48cm
> . Kontrast 500:1
> . Lysstyrke: 250 cd/m2

Jeg ville hellere eje den her:

// Peter

Fra : Kode ind

Dato : 26-03-04 23:37

> Jeg ville hellere eje den her:

Og jeg vil hellere eje en porche, men hvad har det med Soren M spørgsmål at
gøre?

/Bitten

Fra : peter hansen

Dato : 27-03-04 09:56

"Kode ind" <nogen@microsoft.com> wrote in message

> Og jeg vil hellere eje en porche, men hvad har det med Soren M spørgsmål
at
> gøre?

245 kroner mere så har han en bedre skærm...

// Peter

Fra : Soren M

Dato : 27-03-04 09:57

"peter hansen" <wont@tell.you> skrev i en meddelelse

> "Kode ind" <nogen@microsoft.com> wrote in message

> at
>
> 245 kroner mere så har han en bedre skærm...
>
> // Peter

for de 245 får jeg en CRT skærm

Men hvis jeg nu ville have en 19" TFT skræm hvilke muligheder er der så ?

mvh
Soren M

Fra : Tim Christensen

Dato : 29-03-04 11:48

peter hansen wrote:

> 245 kroner mere så har han en bedre skærm...

Han får også en kasse på størrelse med en pansret mandskabsvogn til at
stå på sit skrivebord. Når han nu spørger til en TFT skærm så tvivler
jeg på at han er interesseret i en CRT uansat hvor god den er.

Mvh

Tim

Fra : Anders [8000]

Dato : 28-03-04 19:20

> Jeg ville hellere eje den her:

Øhh...en CRT skærm?

Er jo ikke ligefrem det han eftersøger!

Fra : peter hansen

Dato : 28-03-04 21:06

"Anders [8000]" <vipberg@hotmail.com> wrote in message

> Øhh...en CRT skærm?
>
> Er jo ikke ligefrem det han eftersøger!

Nej tak for oplysningen - den tror jeg at jeg er blevet gjort opmærksom
på... *tsk tsk*

// Peter

Fra : Lasse

Dato : 28-03-04 17:49

> [...]
> Medion 19" TFT
> Pr. stk. 3.999,-
>

> hvad skal man kikke efter når man køber en TFT skærm?

Hvad skal du bruge den til?

Lasse

Fra : Søren Momsen

Dato : 29-03-04 11:23

"Lasse" <lasn@SLETmail.dk> skrev i en meddelelse
> "Soren M" <momsendesign@hotmail.com> wrote in message

> Hvad skal du bruge den til?
>
> Lasse

Hej Lasse,

den skal bruges til lidt af hvert, mest til billedbehandling i Photoshop,
Autocad, lidt spil Aoe og måske DVD men der tror jeg det kommer til at knibe
med opdateringen .. så det er ikke den hurtige grafik der skal køres på den.

mvh
Søren

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 29-03-04 10:01

Soren M wrote:
> Medion 19" TFT
> Pr. stk. 3.999,-

Plejer der ikke at være stormløb på Aldi butikkerne når der er
fladskærme på tilbud?
Jeg har lige været i Aldi Hinnerup 29/3 og der var der 10stk. 17" og
8stk. 19" TFT skærme tilbage.
Bestyreren sagde at det godt nok gik lidt stille den her gang, men PC'
erne var revet væk.

M.v.h
Niels

Fra : Jens Jensen

Dato : 29-03-04 22:37

Bemærk, at Medion-skærmene IKKE er forsynet med et standard VESA-beslag på
bagsiden, så den kan hænges op på væggen (og drejes 90 grader, hvis man
ønsker det).