MS Windows
briani 27239
Min com1 er blive til com3 HJÆLP ikke godt
Fra : Thomas

Dato : 25-03-04 13:08

hvordan får jeg sat min com3 port tilbage til com1 jeg kører 98

Thomas

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 25-03-04 15:03

Thomas wrote:
> hvordan får jeg sat min com3 port tilbage til com1 jeg kører 98

Har du f.eks. puttet et internt modem i maskinen?

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og

Fra : Thomas

Dato : 25-03-04 15:30

nej

jeg pillet lidt hved I/O og IRQ

og nu er den blive lavet om til en com3.
hved ikke hvorfor.
men kan jeg lave det om til en com1 port med de instilllger jeg bruger nu,
for dem skulle jeg gerne beholde.
men den skal værer com1

Thomas

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 25-03-04 18:08

Thomas wrote:
> [...]
> hved ikke hvorfor.
> men kan jeg lave det om til en com1 port med de instilllger jeg bruger nu,

Fra gammel tid hører visse kombinationer af interrupt og
base-i/o-adresse sammen med givne designationer af portene som du kender
dem (com1, com2 osv.).

Det er nok denne sammenhæng, du er blevet offer for.

Men.... hvorfor er det så vigtigt?

<KLIP>

Fra : Thomas

Dato : 25-03-04 18:48

ok

det skal nok passe.

men har et program da kræver at man skal bruge com1.
og de instiller da har lavet den om til com3
hvordan kan jeg gører så det er instiller på com3 da stå men det er com1 da
får dem ????

har kun com1 på min computer