Nogen der kender denne sang..... ??
Fra : * edmundo *

Dato : 25-03-04 12:58

Der skulle være et stykke tekst lidt a la "I Think I better leave right now
before I fall any deeper...."

Det skulle være en mandlig sanger og sangen skulle være ret ny.

Nogen der har nogen bud ??

På forhånd tak.

edm....

Fra : Lars K. Nielsen

Dato : 25-03-04 13:31

On Thu, 25 Mar 2004 12:58:03 +0100, "* edmundo *"
<edmundo@"nospam"e-mail.dk> wrote:

>Der skulle være et stykke tekst lidt a la "I Think I better leave right now
>before I fall any deeper...."
>
>Det skulle være en mandlig sanger og sangen skulle være ret ny.
>
>Nogen der har nogen bud ??

Will Young - "Leave Right Now".

Bonus-info: Will Young vandt den første omgang af England's "Idols"-
show. "Leave Right Now" er den første single fra hans 2. album, der
også indeholder en cover-version af Tim Christensens "Love Is A Matter
Off...".

-lkn

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-03-04 13:32

* edmundo *" <edmundo@"nospam skrev :
> [...]
now
> before I fall any deeper...."
>
> Det skulle være en mandlig sanger og sangen skulle være ret ny.

Næ!
Men Google I Think I better leave right now before I fall any deeper
Lyrics

gav dette resultat
http://www.musicfactory2.co.uk/Lyrics/Willyoung/Leaverightnow.html

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- min kat har 9 liv, men har deponeret de 8 i kødhakkemaskinen

Fra : * edmundo *

Dato : 25-03-04 17:56

"* edmundo *" <edmundo@"nospam"e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
now
> before I fall any deeper...."
>
> Det skulle være en mandlig sanger og sangen skulle være ret ny.

Kanon, takker .....