NAT på Cisco SOHO91
Fra : Peter Jensen

Dato : 25-03-04 10:24

Hej ng.
Sidder med sådan en fætter og roder med
NAT. Fungerer sådan set fint, men det kniber
med at få NAT'et en range af porte som jeg
på andre routere har gjort med eks.:

set nat entry add 10.0.0.2 20-21 0.0.0.0 20-21 tcp

kommandoerne til SOHO91 er åbenbart anderledes
og jeg kan sgutte få den til at acceptere at NAT'te
en range. Det jeg vil er at pege 10 porte ind på min
ene PC (MSN filoverførsel) og der kommer andre
opgaver også der ville være endnu mere irriterende
at skulle løse ved at en port af gangen :)

enkeltporte går fint efter formen:

ip nat inside source static tcp 10.0.0.2 21 0.0.0.0 21 extendable

Hvordan er syntaxen til et range ??
--
Peter J