Skærme
Fijala 3554
G-Forace fx5200
Fra : bbb

Dato : 25-03-04 09:43

Jeg har et

Win Fast A340 TD - GeForca fx 5200 kort.

Jeg vil sende til en almindelig TV-skærm - men jeg kan kun få det ud i
sort/hvid.

HJÆLP

Bjarbe

Fra : Kasper

Dato : 25-03-04 13:48

"bbb" <bbb@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har et
>
> Win Fast A340 TD - GeForca fx 5200 kort.
>
> Jeg vil sende til en almindelig TV-skærm - men jeg kan kun få det ud i
> sort/hvid.

Hjælp selv...

med de oplysninger er der jo ikke meget at sige ...

men umilbart tror jeg det er en convertering mellem S-vhs og composite der
går galt.. for du har sikkert s-vhs i grafikkortet og kører det ind på et
scart stik, på et fjernsyn der ikke understøtter s-vhs i scartstikket.. og
så er balladen der...

det kan også være din opsætning med NTCS(eller hvad det hedder) og PAL

Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-04 13:17

Kasper wrote:

> NTCS(eller hvad det hedder)

NTSC.
Det er nemt at huske med følgende (forkerte, men meget passende)
oversættelse: Never The Same Colour.