Nøgle/værktøj til at dreje gewind på KW un~
Fra : Jonas R.

Dato : 25-03-04 09:28

Jeg står og skal have sænket min s2 og skal bruge sådan en nøgle/værktøj som
jeg kan bruge til at dreje gewinnet ned.Nogen som har en ide om hvor det kan
købes/lånes for en enkelt dag? Skal bruge den imorgen klokken 9.00

/Jonas

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-04 10:01

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> købes/lånes for en enkelt dag? Skal bruge den imorgen klokken 9.00

Jeg kender en der har nøgler til dette :)

Han har købt dem af mig, de var i overskud efter min sidste gewindundervogn
blev afhændet...

Jeg tror sagtens at du kan få lov til at benytte dem - han bor dog et lille
stykke fra dig, men det er stadig på Sjælland ;)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A

Fra : Jonas R.

Dato : 25-03-04 10:12

Bjørn wrote:
SNIP
> [...]
>
> Jeg tror sagtens at du kan få lov til at benytte dem - han bor dog et
> lille stykke fra dig, men det er stadig på Sjælland ;)

Hvor på sjælland bor han og hvordan kan jeg komme i kontakt med ham? Via dig
eller hvordan ...

Er meget interesseret da jeg gerne ville have min vogn justeret ned
imorgen...

MVH
Jonas

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-04 10:19

> Bjørn wrote:
> SNIP

> Hvor på sjælland bor han og hvordan kan jeg komme i kontakt med ham? Via
dig
> eller hvordan ...

Han bor desværre helt ude i nærheden af Odden...

Jeg prikker lige til ham i eftermiddag, når han er kommet hjem fra
arbejde... og finder ud af om han er :)

Fra : Jonas R.

Dato : 25-03-04 11:12

Bjørn wrote:
SNIP
> Jeg prikker lige til ham i eftermiddag, når han er kommet hjem fra
> arbejde... og finder ud af om han er :)

Oki du skriver bare herinde hvad du finder ud af, har ikke så mange planer
idag efter klokken 17.00 så :) Jeg har intet imod en lille tur til odden...

/Jonas

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-04 14:39

> [...]
>
> Oki du skriver bare herinde hvad du finder ud af, har ikke så mange planer
> idag efter klokken 17.00 så :) Jeg har intet imod en lille tur til

Kim skal til mad-dag i ungernes børnehave :(

Han er dog hjemme i morgen - hvis det er fint med dig, så smid mig lige en
mail med et telefonnummer :)

Fra : Jonas R.

Dato : 25-03-04 17:07

Bjørn wrote:
SNIP
> Kim skal til mad-dag i ungernes børnehave :(
>
> Han er dog hjemme i morgen - hvis det er fint med dig, så smid mig
> lige en mail med et telefonnummer :)

Jeg har fundet en anden som kunne låne mig, men ellers mange tak for
tilbudet :)

Jonas

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-04 09:29

> Bjørn wrote:
> SNIP

> Jeg har fundet en anden som kunne låne mig, men ellers mange tak for
> tilbudet :)

Det er bare i orden