JSP: hvordan tilgår man array i UseBean?
Fra : Sten Hougaard

Dato : 17-12-00 22:46

Hej,

Jeg er ny med JSP og har så et ret banalt spørgsmål:

Hvis jeg i en UseBean ønsker at tilgå en property der er
et array af f.eks. strings, hvordan skriver jeg det så?

<%=minBeanId.getStreng(2)%>

Eller? Skal der måske bruges noget andet?

På forhånd tak.

Sten Hougaard
EDB Gruppen
Application developer/web-designer
E-commerce
Bredskifte Allé 15
DK- 8210 Århus V
Tlf. +45 87 45 26 33 Fax +45 87 45 26 98
Mobil +45 20 85 92 33
E-mail: stg@edbgruppen.dk

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 18-12-00 08:54

Hvis din bean f.eks. har getArray() så kunne du måske bruge

<%= minBeanId.getArray()[2] %>

-dennis